Перегляд за Автор "Saiapina S. A."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст експериментальних досліджень деяких аспектів морального виховання в дошкільній педагогіці (60-ті рр. ХХ ст.)(2015) Саяпіна С. А.; Saiapina S. A.У статті висвітлено зміст досліджень деяких аспектів проблеми морального виховання дітей дошкільного віку в 60-ті рр. ХХ ст. у вітчизняній дошкільній педагогіці. Визначено, що в цей період питання морального розвитку дітей розглядали: Т. Маркова (формування колективних взаємостосунків дітей старшого дошкільного віку), Р. Жуковська (формування дбайливого ставлення до речей), В. Холмовська (уплив мотиву і способу організації діяльності на дитячі взаємини), В. Нечаєва (застосування дітьми правил поведінки в різноманітній діяльності), Л. Пеньєвська (виховання чуйності), Г. Булатова (розвиток дружніх взаємин дітей у спільних іграх) та ін.Документ Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента(2014) Саяпіна С. А.; Saiapina S. A.У статті наголошено на важливості створення у ВНЗ необхідних умов для розвитку в студентів творчих здібностей. Значний потенціал у розв’язанні цього питання містить науково-дослідна робота. Підкреслено, що важливою умовою творчості є сприйняття нових ідей, здатності знаходити й порушувати проблеми. Майбутній фахівець повинен розвинути навички творчості наукової роботи, сформувати коло наукових інтересів, володіти науково-методичними принципами експериментальної та дослідної діяльності. Визначено, що чим ширше діапазон участі студентів у творчому процесі, тим реальніші можливості у викладача активізувати розвиток творчих потенцій студента, тим якісніша співпраця, тим ефективніший процес професійного навчання.Документ Педагогічна спадщина С. Русової в контексті розвитку українського дошкілля(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Саяпіна С. А.; Saiapina S. A.У статті розглянуто педагогічну спадщина фундатора українського дошкілля – Софії Русової; висвітлено оригінальну концепцію національного дошкільного виховання, розробленого видатним педагогом; проаналізовано деякі її праці щодо теоретичних засад українського дошкілля, де визначено його мету, завдання, принципи, методи та організаційну структуру.Документ Політінформація як метод виховання патріотичних почуттів учнів загальноосвітньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Коркішко Олена Геннадіївна; Korkishko Olena Hennadiivna; Саяпіна С. А.; Saiapina S. A.Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – вихованню патріотичних почуттів у учнівської молоді. Розглянуто основні положення та подано практичні рекомендації щодо проведення політінформацій як методу позаурочної діяльності. Визначено її мету, завдання, орієнтований зміст.