Перегляд за Автор "Sasina Yuliia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вербальна та невербальна репрезентація емоційних станів особистості у романі Джоджо Мойєс «До зустрічі з тобою»(2021) Сасіна Юлія Олександрівна; Sasina Yuliia Oleksandrivna; Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia ViktorivnaОб’єктом дослідження є вираження емоційних станів особистості у романі Джоджо Мойєс «До зустрічі з тобою». Предметом дослідження є особливості вербальної та невербальної репрезентації позитивних та негативних емоційних станів особистості у романі Джоджо Мойєс «До зустрічі з тобою».Документ Вербальні засоби репрезентації позитивних емоційних станів особистості у романі Джоджо Моєса «До зустрічі з тобою»(2021) Сасіна Юлія Олександрівна; Sasina Yuliia Oleksandrivna; Козлова Вікторія Вікторівна; Kozlova Viktoriia ViktorivnaСтаття присвячена дослідженню вербальним засобам репрезентації позитивних емоційних станів. Визначено поняття «емоція» та «емоційний стан». Охарактеризовано позитивні емоційні стани у художньому творі Джоджо Моєса «До зустрічі з тобою». Проаналізовано мовні засоби репрезентації позитивних емоційних станів у романі англійської письменниці.Документ Методичні особливості навчання учнів 5-9 класів візуального програмування(2021-12) Сасіна Юлія Олександрівна; Sasina Yuliia Oleksandrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaКваліфікаційне дослідження присвячене особливостям навчання учнів середньої ланки візуальному програмуванню. У першому розділі «Візуальне програмування на сучасному етапі» окреслено: 1) Розвиток алгоритмічного мислення 2) Візуальне програмування 3) Програмування в школах 4) Види мов програмування. Сучасні візуальні мови програмування для учнів У другому розділі «Методичні особливості навчання візуальному програмуванню учнів старших класів» розроблено курс «Мій крутий додаток» та подано конспекти уроків. Практичне значення отриманих результатів полягає у розроблені матеріалів та завданнь до теоретичних та практичних задач, для навчання візуальному програмуванню учнів старших класів.