Перегляд за Автор "Savchyn M. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хімії(2012) Савчин М. М.; Savchyn M. M.У статті розкрито значення проблемного навчання для впровадження діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хіміі.Документ Самостійна робота учнів − основа самостійності, самонавчання, самоконтролю, важливий чинник формування компетентності «вміння вчитися»(2014) Савчин М. М.; Savchyn M. M.У статті розглядається роль самостійної роботи в умовах упровадження компетентнісного підходу в сучасній школі. Сьогодні вона виступає як вагомий чинник сформованості компетентності «вміння вчитися». Предметні компетенції формуються на основі здобуття досвіду самостійного вирішення проблем і, хоча самостійність різнобічно трактується педагогами і психологами, вона забезпечує оволодіння прийомами діяльності, усвідомленість і обґрунтованість дій, критичність, здатність самостійно прийняти рішення, прояв індивідуальності тощо. Інструментом набуття самостійності, самостійної навчальної діяльності є самостійна робота, що організовується учнем, є вмотивованою, контрольованою та здійснюється у зручний для нього час. До її функцій належать навчальна, розвивальна і виховна, які інтегрують методи, поняття, закони, теорії хімії з уміннями усвідомлено працювати з різними засобами інформації й застосовувати набуті знання на практиці. Такий підхід забезпечує виховання особистісних рис характеру та поведінки. У сукупності це формує здатність до самонавчання, що є невід’ємною складовою компетентності «вміння вчитися». Зі зміною системи освіти з традиційної на компетентнісну змінюються методи продуктивного навчання, серед яких розрізняють групи: когнітивні (пізнавальні), креативні (зорієнтовані на створення учнями власного освітнього продукту) та організаційно-діяльнісні.