Перегляд за Автор "Shelemina Oksana Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів з порушенням інтелекту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шелеміна Оксана Вікторівна; Shelemina Oksana Viktorivna; Прядко Любов Олексіївна; Priadko Liubov OleksiivnaОб’єкт дослідження – формування навичок самообслуговування молодших школярів з порушенням інтелекту. Предмет дослідження – корекційно-розвиткова робота по формуванню навичок самообслуговування у молодших школярів з порушеннями інтелекту. Мета дослідження – вивчити, обгрунтувати та дослідити ефективність організації корекційно-розвиткової роботи по формуванню навичок самообслуговування молодших школярів з порушеннями інтелекту. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено трудову діяльність як фактор соціалізації особистості молодших школярів з порушенням інтелекту, розкрито особливості формування навичок самообслуговування у школярів з порушенням інтелекту. У другому розділі описано методику вивчення стану сформованості навичок самообслуговування молодших школярів з порушеннями інтелекту, та визначено їх рівні сформованості. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито методику формування навичок самообслуговування дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту в умовах спеціального закладу загальної середньої освіти та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі», що відбулася 24 листопада 2021 року на базі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка; на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи», що відбулася 25 листопада 2021 року на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 68 сторінок, з них – 56 сторінок основного тексту, 10 таблиць, 70 джерел.