Перегляд за Автор "Shuda Iryna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вебінари – форма дистанційного навчання обдарованих дітей і профорієнтаційної роботи зі школярами(ФОП Цьома С. П., 2017) Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia MykolaivnaНова дистанційна форма роботи з обдарованими дітьми – веб семінари. Наводиться план заняття «Основні задачі на відсотки. Прості та складні відсотки». Запропоновано переглянути відеоролик на YouTubе. Дана форма навчання є корисною для школярів і допомагає їм отримати поглиблені знання вибраних розділів математики.Документ Використання «Робочих зошитів з математики» для самостійної роботи студентів(2015) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna OleksandrivnaДані робочі зошити використовуються при вивченні основних розділів вищої математики. Доступ до них мають студенти в Інтернет ресурсі на сайті університету. Як приклад розглянутий розділ «Визначений інтеграл». Однією з переваг у використанні даних дидактичних матеріалів є диференційований підхід у навчанні, що дозволяє здійснювати індивідуальний підхід до студентів, враховуючи їх різні здібності.Документ Деякі особливості принципів науковості у викладанні математичних дисциплін у ВНЗ(2015) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna OleksandrivnaУ статті розглянуто основні проблеми, протиріччя та тенденції розвитку математичної освіти в університетах, а саме: основні підходи та наукові принципи у викладанні математичних дисциплін та перспектив їх використання в навчальному процесі. Рівень математичної підготовки студентів повинен бути таким, щоб дати їм можливість у майбутньому створювати й упроваджувати нові технології та моделювати різні процеси, керувати новітніми інженерними машинами. У сучасних умовах найбільш широко використовуються частково-пошуковий і дослідницький методи, прийоми і способи, які забезпечують сприйняття інформації, що надходить через різні засоби навчання і самопізнання за допомогою різних засобів навчання.