Перегляд за Автор "Skachedub Nataliya Mykolayivna"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Prolegomena on the History of Scientific Thought in Physical Culture of the Late Middle Ages(2023) Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Chkhailo Mykola Borysovych; Lazorenko Stanislav Serhiiovych; Skachedub Nataliya Mykolayivna; Лазоренко Сергій Анатолійович; Чхайло Микола Борисович; Лазоренко Станіслав Сергійович; Скачедуб Наталія МиколаївнаThe educational subject «History of scientific thought in physical culture», according to the existing periodization in modern historical science, reveals in sufficient detail the general stages and aspects of the formation of a rational-reflective base (methodology) in physical culture from the point of view of the influence on it of political, economic, social and educational factors. In other words, the requirements for physical education were justified by the dominant religion, the level of economic and social development of society, national and cultural traditions, regional peculiarities of the life and daily life of a people or group of nations, of each individual historical period, in our case – the late Middle Ages. Along with the development of physical culture, scientific thought in this area was also formed, which, as a part of a global process, formed humanistic approaches of universal solidarity in the educational space, and at the same time generated an active expression of the civic position and the best minds of pedagogy on the eve of the Renaissance. During this period the pedagogical process was marked by vivid events: educational institutions of higher and secondary education were created, the pedagogy of leading specialists, although influenced by Christian dogma, already tended more towards experimental sciences, empirical knowledge was inferior to the results of research in applied disciplines. Thanks to the perseverance of Jan Amos Comenius, physical culture was registered in the curriculum of educational institutions in Europe at that time. The material of this article is the result of the analysis of scientific and methodological literature, which made it possible to analyze the humanistic principles of the leading scientists of the European states of the 13th – 16th centuries, to establish the reasons for such reflection, to systematize the chronology of the events that state a deep understanding of the role of physical culture in the late Middle Ages.Документ Аналіз складових компонентів рухової активності молодших школярів з дитячим церебральним паралічем(Аксіома, 2010) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaУ статті визначено та представлено основні компоненти довільної рухової активності дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем, здійснено детальний аналіз їх особливості у дітей означеної нозології.Документ Особливості життєдіяльності молодших школярів з порушенням постави в сучасних умовах(2009) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaВисвітлені у статті особливості життєдіяльності молодших школярів характеризується тотальним порушенням за всіма досліджуваними показниками, що не сприяє їх оздоровленню та виступає потужним чинником відхилення постави від норми.Документ Особливості підготовки жінок в легкоатлетичному семиборстві(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бурла Артем Олександрович; Burla Artem Oleksandrovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Бурла Олександр Михайлович; Burla Oleksandr Mykhailovych; Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor Volodymyrovych; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaУ монографії розглянуті питання планування багаторічної підготовки спортсменок, які спеціалізуються на легкоатлетичному багатоборстві, а також технічної підготовки у видах легкої атлетики, що входять до програми сучасного семиборства. У монографії використані результати наукових досліджень видатних вітчизняних і закордонних авторів, рекомендації тренерів щодо технічної й фізичної підготовки в окремих видах жіночого семиборства, а також планування та змісту багаторічної підготовки спортсменок. Крім того, детально розглянута сучасна методика навчання й удосконалення техніки бігу, стрибків і метань, що дозволяє тренерам разом зі спортсменками адекватно аналізувати переваги та недоліки індивідуальної техніки в кожному виді семиборства. Запропонований увазі зацікавленого читача матеріал, безсумнівно, буде корисним спортивним педагогам у практичній діяльності з юними й кваліфікованими багатоборками, а також студентам спортивних академій, інститутів фізичної культури, спортсменкам-легкоатлеткамДокумент Педагогічні умови проектування здоров'язбережувальної діяльності в закладах вищої педагогічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa Oleksandrivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaЗміст статті полягає в дослідженні проблеми проектування здоров'язбережувальної діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. Виділено основні положення, що дозволяють створити проекти, спрямовані на досягнення поставлених цілей. Проектування здоров'язбережувальної діяльності визначено як провідний вид професійно-педагогічної діяльності. Висвітлено педагогічні умови ефективної реалізації здоров'язбережувального проекту. Зроблено висновки про те, що здоров'язбережувальний потенціал Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка має низький рівень, тому постає необхідність проектування здоров'язбережувальної діяльності, що буде ефективним шляхом реалізації визначених у дослідженні педагогічних умов.Документ Формування у майбутніх тренерів із видів спорту сталої мотивації на здоров’язбережувальну професійну діяльність(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya Mykolayivna; Островська-Крузе Вікторія; Ostrovska-Kruze ViktoriiaУ статті схарактеризовано основні мотиви як складові формування сталої мотивації на здоров’язбережувальну професійну діяльність у майбутніх тренерів із видів спорту, а саме: соціальні мотиви, валеологічні мотиви, мотиви особистісного розвитку, ціннісні орієнтації на здоров’язбережувальну діяльність. Зроблено висновки про те, що мотиваційний компонент характеризує смислову спрямованість особистості тренера на професійну здоров’язбережувальну діяльність.Документ Фізіологічне обґрунтування розвитку витривалості легкоатлетів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Скачедуб Наталія Миколаївна; Островська-Крузе Вікторія; Skachedub Nataliya Mykolayivna; Ostrovska-Kruze ViktoriiaУ статті здійснено фізіологічне обґрунтування витривалості легкоатлетів. Зважаючи на те що легка атлетика вимагає прояву великої витривалості, зазначено, що легкоатлети повинні мати відповідні аеробні можливості: високу максимальну швидкість споживання кисню (аеробну потужність); здатність довго підтримувати високу швидкість споживання кисню (аеробну «ємність»). Описано головні ефекти тренування витривалості.