Перегляд за Автор "Skalski Dariush"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепції фізкультурної освіти у країнах Європейського Союзу(2019) Скальскі Даріуш; Skalski DariushУ дослідженні цілісно охарактеризовано концепції фізкультурної освіти у країнах Європейського Союзу, визначено нормативні, організаційні й педагогічні засади практичної реалізації та тенденції їх розвитку. Визначено стан розробленості наукової проблеми та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обґрунтовано методологію дослідження та розроблено його теоретико-методологічну модель. Виокремлено періоди становлення концепцій фізкультурної освіти у країнах Європейського Союзу (домодерна доба (3000 до н.е. – XVII ст.), модерна доба (ХVІІІ ст. – перша половина ХХ ст.) і постмодерна доба (друга половина ХХ – поч. ХХІ ст.)). Здійснено порівняльний аналіз класифікацій концепцій фізкультурної освіти у країнах Європейського Союзу (етноцентрична класифікація концепцій фізкультурної освіти за Б. Крумом, векторна класифікація концепцій фізкультурної освіти в Європі за Р. Наулом, зведена класифікація концепцій фізкультурної освіти за E. Бальцем). З᾿ясовано нормативні, організаційні й педагогічні засади реалізації концепцій європейської фізкультурної освіти. Окреслено особливості реалізації концепцій у інклюзивній фізкультурній освіті. Охарактеризовано сучасний стан реалізації концепцій фізкультурної освіти на прикладі Республіки Польща. Виявлено системоутворювальні, організаційноінституційні та змістово-процесуальні тенденції розвитку концепцій фізкультурної освіти у країнах Європейського Союзу.Документ Методологія порівняльно-педагогічного дослідження розвитку фізкультурної освіти у країнах ЄС(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Скальскі Даріуш; Skalski DariushСтаттю присвячено опису методології порівняльно-педагогічного дослідження розвитку фізкультурної освіти у країнах ЄС. Зважаючи на необхідність проведення багаторівневого аналізу, методологію представлено на трьох рівнях: історичному, практичному та інституційному. Подано комплекс методів із обґрунтуванням доцільності їхнього застосування на означених рівнях.Документ Поняття «здоров’я» і «рух» у біологічній концепції фізичного виховання у європейській середній освіті(2015) Скальскі Даріуш; Skalski DariushУ статті визначено підходи до таких понять, як «здоров’я» і «рух», у біологічній концепції фізичного виховання у європейській середній освіті. Розглянуто цілі навчання й виховання в галузі фізичної культури, а також підкреслено важливість індивідуального підходу до формулювання цих цілей для окремої особистості. Розкрито вплив браку рухової діяльності на людське здоров’я, тому наголошено, що для сучасної людини, яка веде переважно сидячий спосіб життя, і внаслідок цього страждає від надмірної ваги і надмірного емоційного збудження, рух є беззаперечною біологічною потребою, як профілактичною, так і терапевтичною. Окреслено особливості практичної реалізації біологічної концепції фізичного виховання в європейській середній освіті.Документ Поняттєво-категоріальний інструментарій порівняльно-педагогічного дослідження концепцій фізкультурної освіти у країнах ЄС(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Скальскі Даріуш; Skalski DariushУ статті подано аналіз поняттєво-категоріального інструментарію дослідження концепцій фізкультурної освіти. До ключових понять, що стали предметом термінологічного аналізу, автором віднесено - фізичну культуру, фізичне виховання і фізкультурну освіту. Аналіз проведено на матеріалі словників різними мовами - українською, польською і англійською. На основі проведеного аналізу визначено поняття «концепція фізкультурної освіти», що є базовим у дослідженні концепції фізкультурної освіти у країнах Європейського Союзу.