Перегляд за Автор "Soloshchenko Viktoriia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміна вектора імміграційної політики німецькомовних країн у контексті інтернаціоналізації університетської освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено особливості імміграційної політики німецькомовних країн. Охарактеризовано законодавчу базу імміграційної політики Німеччини. Досліджено зміну вектора імміграційної політики у контексті інтеграційної перебудови Європи. Окреслено етапи формування німецького законодавства стосовно мігрантів та головнічинники, що сприяли його зміні в кінціXX- на початкуХХІ століть.Документ Нормативно-правове забезпечення вищої хореографічної освіти в об’єднаній Німеччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено нормативно-правове забезпечення вищої хореографічної освіти в об’єднаній Німеччині, що і було метою цієї публікації. На основі описово-аналітичних методів наукового дослідження, зокрема теоретичного аналізу (виокремлено три рівні управління вищою освітою, а саме: федеральний, суб’єктно-федеральний та місцевий), порівняльно-зіставного аналізу (зображено ієрархію управління системою вищої освіти в країні та визначено провідні компетенції цих установ), узагальнення (охарактеризовано основні положення «Танцювального плану Німеччини» (2005–2010 рр.), визначено його мету, завдання та окреслено його структуру), причинно-наслідкового аналізу (доведено успішність у досягненні мети цього проекту, що забезпечило йому всесвітньо відому славу й стало прикладом для розроблення та заснування власних національних танцювальних планів у низці країн ЄС, зокрема Швейцарії, Іспанії та Австралії), реалізовано основні завдання дослідження.Документ Особливості мовної політики в контексті освітньої інтеграції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaВ контексті освітньої інтеграції значна увага приділяється питанню мовної освіти. Володіння спеціалістом іноземними мовами в мультилінгвальному суспільстві стає його значимою особистісною характеристикою і передбачає здатність вступити в ділову комунікацію іноземними мовами в професіональній і суспільно-політичній сфері.Документ Особливості присудження наукових ступенів у Європі: ретроспективний аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено історичну ретроспективу становлення інституту наукових ступенів та вчених звань в Європі; проаналізовано витоки сучасної системи наукових ступенів та вчених звань; установлено взаємозалежність системи вищої освіти країн Європи, структури університетських ступенів та умов присудження докторського ступеня.Документ Принципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено принципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності Інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні. Продемонстровано, що Інститут міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні є яскравим прикладом плідної взаємодії між громадськістю та владою на усіх рівнях, а саме: державний (між міністерствами), регіональний (між органами місцевої влади та органами місцевого самоврядування), локальний (між центрами зайнятості), суспільний (між громадськими організаціями, освітніми установами) тощо. Доведено, що основними принципами реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності Інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні є усвідом– лення чітких цілей, існування реальних механізмів, наявність інструментів щодо реалізації концепції освіти впродовж життя.Документ Розвиток провідних шкіл танцю в Німеччині, Швейцарії та Австрії(2014) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia Mykolaivna; Титович Дар’я Андріївна; Tytovych Daria AndriivnaУ статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку хореографічного мистецтва в Німеччині, Швейцарії та Австрії. Метою статті стало висвітлення розвитку провідних шкіл танцю в Німеччині, Швейцарії та Австрії, окреслення їх особливостей і визначення провідних хореографів у цих державах. На основі аналізу наукового доробку вітчизняних і зарубіжних учених висвітлено розвиток провідних шкіл танцю в німецькомовних країнах. Застосування теоретичного аналізу наукових робіт вітчизняних і зарубіжних науковців дозволило окреслити особливості провідних хореографічних шкіл Німеччини, Австрії, Швейцарії тощо. Доведено, що провідні центри сучасного хореографічного мистецтва й сьогодні знаходяться в Німеччині. Встановлено, що на початку ХХІ століття відбувається диверсифікація хореографічної освіти у світі та її спрямування на поглиблену підготовку сучасної особистості.Документ Стипендійні програми DAAD для митців України: інтернаціоналізація університетської освіти в Німеччині в контексті євроінтеграції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті відображено науково-дослідницьку роботу Німецької служби академічних o6MiHie(DAAD). Проаналізовано стипендійні програми DAAD для митців України. Охарактеризовано інтернаціональні мистецькі програми на здобуття академічнихступенів «бакалавр», «спеціаліст» уНімеччині на 2009/2010 роки.Документ Інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD мистецького профілю(2012) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD для митців України. Подано детальний опис стипендійних програм DAAD для митців України. З'ясовано вимоги до пошукачів щодо отримання певної стипендії. Окреслено специфічні особливості стипендії за спеціальністю «Музика». Охарактеризовано інтернаціональні мистецькі програми на здобуття академічних ступенів «бакалавр», «спеціаліст» у Німеччині на 2012/2013 роки.Документ Інтеркультурні мистецькі програми в університетській освіті Німеччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD для митців України. Подано детальний опис стипендійних програм DAAD для митців України. З’ясовано вимоги до пошукачів щодо отримання тієї чи іншої стипендії. Окреслено специфічні особливості стипендії за спеціальністю «Музика». Охарактеризовано інтернаціональні мистецькі програми на здобуття академічних ступенів «бакалавр», «спеціаліст» у Німеччині на 2012/2013 роки.Документ Інтернаціоналізація університетської освіти в німецькомовних країнах засобами діяльності національних служб академічних обмінів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті здійснено інтерпретацію поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; відображено науково-дослідницьку діяльність Німецької служби академічних обмінів. Охарактеризовано стипендійні програми /DAAD/ для України на 2009–2010 навчальний рік. Проаналізовано особливості інтернаціоналізації університетів Ліхтенштейну та Люксембургу. Висвітлено специфіку стипендійних програм Швейцарії та Австрії для студентів України.Документ Інтернаціоналізація університетської освіти в Німеччині: ретроспективний аналіз(ФОП Цьома С. П., 2023) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaМонографія присвячена цілісному порівняльному аналізу процесу інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині. У науковому досліджені з’ясовано сутність, специфіку й виміри інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині, її наповнення інтеркультурним змістом. Окреслено та визначено провідні детермінанти, стратегії й механізми інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині. Виокремлено та класифіковано стратегії інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині. Подано рекомендації щодо можливості використання досвіду інтернаціоналізації німецькомовних університетів Європи у процесі модернізації вищої школи в Україні. Для викладачів кафедр іноземних мов, адміністративного персоналу вищих навчальних закладів, викладачів, фахівців відділу міжнародного співробітництва, аспірантів, студентів.Документ Інтернаціоналізація університетської освіти: інноваційний досвід німецькомовних країн(2017) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ публікації висвітлено особливості інтернаціоналізації університетської освіти в німецькомовних країнах на регіональному, національному та інституційному рівні. Окреслено стратегічні напрямки та механізми інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейні та Люксембурзі.Документ Інтерпретація поняття неформальна освіта: погляд німецькомовного суспільства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлюється варіативність інтерпретації поняття неформальна освіта з позиції науковців німецькомовних країн, зокрема Німеччини, Австрії, Швейцарії тощо. Визначено, що освіта впродовж життя містить певні типи навчання, а саме: формальне, неформальне та інформальне. Доведено, що трактування поняття «неформальна освіта» має значну варіативність, його сутність полягає в існуванні будь-якою організованої, систематичної освітньої діяльності, що проводиться поза межами формальної системи освіти для забезпечення обраними (визначеними) видами навчання окремих підгруп населення, як дорослих, так і дітей.Документ Іншомовна компетентність як засіб підвищення конкурентоспроможності та мобільності сучасного фахівця(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті розглядається проблема підготовка висококваліфікованих, добре інформованих, здатних жити і працювати в багатонаціональному середовищі фахівців, що є предметом першочергової уваги університетів у період глобалізації й інтеграції сучасного суспільства. За цих умов іноземна мова є одним із найважливіших компонентів професійної підготовки сучасного фахівця.