Перегляд за Автор "Soroka Olha Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні та практичні аспекти впровадження системного підходу у професійну підготовку майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Калаур Світлана; Kalaur Svitlana; Сорока Ольга Вікторівна; Soroka Olha ViktorivnaУ статті акцентовано увагу на потенціалі системного підходу у професійній підготовці майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. Доведено, що цей підхід допоможе організувати підготовку студентів як цілісну систему, що передбачає єдність психолого-педагогічної теорії, методології та практики. На основі системного підходу здійснювався осмислений пошук ефективних шляхів організації освітнього процесу студентів спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності. Основна мета його застосування полягала у формуванні в майбутніх фахівців практичних умінь компетентно вирішувати широкий спектр професійних завдань. У практичному контексті висвітлено системність у вивченні трьох навчальних дисциплін з циклу професійної та практичної підготовки.Документ Моніторинг використання арт-терапевтичних технологій учителями початкової школи(2016) Сорока Ольга Вікторівна; Soroka Olha ViktorivnaУ статті розкрито сутність поняття моніторинг. Представлено результати моніторингового дослідження використання арт-терапевтичних технологій учителями початкової школи. Дослідження передбачало вивчення в учителів-практиків початкової школи суджень щодо практичної готовності до використання арт-терапевтичних технологій; спектр заходів, що посилюють професійну підготовку вчителя початкової школи до використання означених технологій. Встановлено, що здійснювати діагностико-корекційну роботу з молодшими школярами може вчитель початкових класів, залучаючи до цього необхідних фахівців.Документ Педагогічний менеджмент: до питання наукової дефініції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Сорока Ольга Вікторівна; Soroka Olha ViktorivnaМетою статті є розкриття сутнісних характеристик термінів «менеджмент», «менеджмент освіти», «педагогічний менеджмент» та визначення специфічних ознак педагогічного менеджменту. Пошук інформації проводився в наукометричних базах даних Web of Science, Scopus, Google Scholar, Research Gate, а її опрацювання здійснювалося з використанням методів аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення якісних даних. Розкрито сутність поняття «менеджмент», що означає складне, містке й багатогранне явище, яке передбачає здатність досягати цілей і завдань, використовуючи працю, інтелект і мотиви поведінки інших людей; функції, пов'язані з управлінням людьми в організаціях різного типу; галузь знань, що допомагає керувати; спосіб і манеру спілкування з людьми в організації. Установлено, що поява педагогічного менеджменту пов'язана з переходом до управління в навчальних закладах з акцентом на «людський фактор» та загальнолюдські гуманістичні цінності. «Освітній менеджмент» пов'язаний із управлінням різними закладами освіти. «Педагогічний менеджмент» є специфічним видом управлінської діяльності, що базується на концептуальних і теоретичних положеннях освітньої установи, соціального управління, з урахуванням специфіки та призначення конкретної організаційно-педагогічної системи. Розкрито особливості педагогічного менеджменту, серед яких диференціація та індивідуалізація освітніх послуг; безпосередня взаємодія з усіма суб'єктами навчально-виховного процесу; залежність функціонування закладу освіти від споживчої поведінки; складність визначення параметрів якості освіти. Складовими освітнього менеджменту визначено мотиваційний, пізнавальний, діяльнісний, творчий, інформаційний та інтегративний компоненти. Установлено, що ефективність педагогічного менеджменту безпосередньо залежить від дій ефективного освітнього менеджера, який повинен поєднувати різні види лідерства: особистісного, освітнього, соціокультурного, технічного, символічного, навички стратегічного мислення, уміти приймати організаційні рішення та взаємодіяти з адміністрацією, учителями, учнями, батьками.Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій(2015) Сорока Ольга Вікторівна; Soroka Olha ViktorivnaУ статті обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій. Визначено сутність понять «умова», «педагогічна умова». Виокремлено педагогічні умови, схарактеризовано як єдиний комплекс, спроможний поліпшити навчально-виховний процес у вищому навчальному закладі, всебічно розвинути особистість студента, його пізнавальну активність та спрямувати майбутнього фахівця до подальших педагогічних пошуків у контексті підготовки до використання арт-терапевтичних технологій.