Перегляд за Автор "Sydorenko Nataliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Змістово-методичне забезпечення освітнього процесу у школах для національних меншин на території Північно-Східної України у 20–30-х роках ХХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сидоренко Наталія Володимирівна; Sydorenko Nataliia VolodymyrivnaУ статті, за результатами дослідження архівних матеріалів, з'ясовані змістово-методичні особливості функціонування шкільної мережі для національних меншин Північно-Східної України у 20-30-х роках ХХ століття. Автором визначено науково-педагогічні та регіональні особливості запровадження комплексної системи навчання. Проаналізовано навчальні плани і програми, з'ясовано особливості реалізації мовної політики в національних школах. Схарактеризовано й визначено чинники, що обумовлювали суспільне ставлення до шкіл національних меншин.Документ Організаційно-педагогічні особливості розвитку установ освіти національних меншин для дітей дошкільного віку у Чернігівській губернії (20-30-ті рр. ХX ст.)(Херсонський державний університет, 2017) Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Сидоренко Наталія Володимирівна; Sydorenko Nataliia VolodymyrivnaСтаття присвячена дослідженню проблеми становлення й розвитку закладів національних меншин системи соціального виховання Наркомосу УСРР для дітей дошкільного віку у Чернігівській губернії у 20-30-х роках ХХ століття. Розглянуто соціальні й педагогічні умови становлення мережі установ, охарактеризовано труднощі їх функціонування, зʼясовано концептуальні педагогічні засади їх виховної системи.Документ Розвиток освіти національних меншин у Північно-Східній Україні у 20-х–30-х роках ХХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сидоренко Наталія Володимирівна; Sydorenko Nataliia VolodymyrivnaДисертація є цілісним історико-педагогічним дослідженням розвитку освіти національних меншин у Північно-Східній Україні у 20-х–30-х роках ХХ століття. Обґрунтовано теоретичні засади дослідження розвитку освіти національних меншин у Північно-Східній Україні у досліджуваний період. Визначено організаційно-педагогічні засади розвитку освіти національних меншин у дошкільних установах і закладах інтернатного типу досліджуваного періоду. Схарактеризовано організаційно-педагогічні засади розвитку освіти національних меншин у трудових школах досліджуваного періоду. Розкрито організаційно-педагогічні засади розвитку освіти національних меншин у закладах професійної освіти досліджуваного періоду. Визначено організаційнопедагогічні засади освітньої діяльності політосвітніх установ для національних меншин у Північно-Східній Україні в 20-ті–30-ті роки ХХ століття.Документ Інноваційна культура як вищий прояв загальнокультурних професійних та особистісних якостей учителя(2014) Сидоренко Наталія Володимирівна; Sydorenko Nataliia VolodymyrivnaУ статті розкрито сутність інноваційної культури як складової загальної культури особистості та підтверджено її значення в розвитку інноваційної діяльності вчителя. Розгляд інноваційної культури здійснений на основі аксіологічного та структурно-функціонального підходів. Визначено основні завдання інноваційної культури в системі інноваційної діяльності вчителя. Розглянуто основні функції інноваційної культури. Схарактеризовано професійні й особистісні якості, якими має володіти педагог, якому властива розвинена інноваційна культура. Схарактеризовано основні структурні компоненти інноваційної культури, визначено їх роль у професійному становленні вчителя.