Перегляд за Автор "Sylenok H. A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здійснення інтелектуального розвитку студентів під час навчання математики майбутніх аграріїв(2014) Силенок Г. А.; Sylenok H. A.У статті розкрито сутність поняття «інтелектуальні вміння» та наводяться вимоги до них у студентів-аграріїв. На думку автора, в умовах стрімкого розвитку науки та техніки, кваліфікований співробітник аграрного сектору повинен мати гарну фундаментальну підготовку з математики та певний рівень сформованості інтелектуальних умінь. Від цього буде залежати успішність майбутньої професійної діяльності студентів. Адже такий спеціаліст здатний швидко вирішувати задачі, що виникають за менший проміжок часу та з найменшими витратами, вміє передбачати наслідки тих чи інших рішень.Документ Педагогічні умови розвитку інтелектуальних умінь студентів-аграріїв у процесі навчання математики(2015) Силенок Г. А.; Sylenok H. A.Описано необхідність розвитку інтелектуальних умінь у студентів аграрних університетів та розглянуто педагогічні умови, що впливають на інтелектуальний розвиток особистості у процесі навчання математичних дисциплін.Документ Структура інтелектуальних умінь і шляхи їх розвитку у студентів-аграріїв під час навчання математики(2016) Силенок Г. А.; Sylenok H. A.У статті висвітлено необхідність розвитку інтелектуальних умінь студентів аграрних університетів у процесі навчання математичних дисциплін. Автор наголошує, що високий рівень їх розвитку сприяє ефективному та вмілому виконанню професійних обов’язків за визначений проміжок часу. Подається структура інтелектуальних умінь, яка відповідає основним етапам мислення: сприймання й осмислення навчального матеріалу та інших відомостей; трансформація знань, умінь і навичок; набуття та реалізація творчих умінь. Описано план виконання аналізу та виділення головного в навчальному матеріалі. Перелічено види завдань, що вимагають виконання аналізу. На конкретних прикладах показано здійснення розвитку деяких інтелектуальних умінь у процесі вивчення вищої математики, а саме: аналізу та виділення головного, узагальнення та систематизації.