Перегляд за Автор "Terepa Alla Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз зарубіжного досвіду методичної діяльності вчителів початкової школи в навчанні учнів математики(2016) Терепа Алла Василівна; Terepa Alla VasylivnaУ статті розглянуто основні тенденції розвитку початкової освіти деяких зарубіжних країн. Досліджено та проаналізовано зарубіжний досвід методичної діяльності вчителів початкової школи в навчанні учнів математики. Виокремлені основні прийоми, методи й моделі пропедевтики математики в початковій школі, як такі, що якісно допомагають учителям підвищувати ефективність навчання математики в початкових класах зарубіжних країн, більш глибоко розкривати пізнавальні резерви дитини, формувати її мислення. Увагу акцентовано на тому, що найбільш сприятливими для навчання математики у вітчизняній школі є: проектна діяльність, інтеграційна модель та використання комп’ютерних технологій.Документ Підвищення мотивації та інтересу студентів педагогічних коледжів до навчання математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Терепа Алла Василівна; Terepa Alla VasylivnaУ статті проаналізовано результати сучасних досліджень стосовно підвищення навчально-пізнавальної активності студентів та наведено основні методи, прийоми і засоби використовувані викладачами педагогічного коледжу для підвищення мотивації та інтересу студентів до навчання математики. Виділено та обґрунтовано ефективність різних методів, прийомів та засобів, що спонукають формування мотивації студентів педагогічних коледжів до навчання математики: інформаційно- комунікаційні технології, інтерактивне навчання, дослідницькі самостійні роботи, майстерність викладача, метод елементарних задач, метод постановки проблеми, евристичний метод, ігрова діяльність та прийом математичної екскурсії. Акцентовано увагу, що підвищення мотивації до навчання математики серед студентів коледжу пов'язане із відчуттям своєї значимості і необхідності у навчальному процесі з математики, що з'являється в процесі використання викладачами коледжу різних методів, прийомів та засобів, а також через небайдуже ставлення викладачів до розвитку математичної компетентності студентів. Вказано, що використання викладачами коледжу різних методів, прийомів і засобів призводить до переосмислення студентами своїх професійних обов ’язків, результатом чого є вмотивований учитель, що не потребує зовнішніх стимулів для подальшого навчання учнів початкової школи математики.