Перегляд за Автор "Turkov Volodymyr Viktorovych"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Внутрішня політика Центральної Ради по відновленню державності в Україні(2021) Черкес Ігор Володимирович; Cherkes. Ihor Volodymyrovych; Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychВ магістерській роботі досліджуються особливості внутрішньої політики Української Центральної Ради з відновлення державності в Україні в 1917 -1918 рр. В науковому дослідженні комплексно вивчається внутрішня політики УЦР в сферах сільського господарства, освіти і культури, економіки і фінансів, військового будівництва. Територіальні межі дослідження охоплюють території Української Народної Республіки у межах її адміністративних кордонів 1917-1918 років. В роботі детально проаналізовано діяльність Центральної Ради та її виконавчого органу – Генерального секретаріату у визначених сферах. В ході дослідження отримано висновок, що зважаючи на певні досягнення, внутрішня політика Центральної Ради не була достатньо ефективною, що, в подальшому, і призвело до припинення її існування.Документ Заходи Української Центральної Ради у сфері освіти (березень 1917 р. – квітень 1918 р.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Жмака Віталій Миколайович; Турков Володимир Вікторович; Zhmaka Vitalii Mykolaiovych; Turkov Volodymyr ViktorovychУзагальнивши напрацювання науковців з даної проблеми, а також залучивши джерела, зокрема збірники документів і матеріалів та фонди Державного архіву Сумської області, авторами зроблена спроба відстежити заходи Української Центральної Ради в сфері освіти в період березня 1917 р. – квітня 1918 р. Зазначено головні здобутки й невдачі на шляху створення нової української школи. Названо ключові заходи з реформування початкової, середньої, професійної, вищої школи, позашкільної освіти та дошкільного виховання. У висновках наголошено, що Центральною Радою, незважаючи на різні труднощі, було прийнято низку важливих рішень і здійснено низку заходів у освітній сфері, які стали фундаментом для подальших реформ у галузі освіти наступними урядами.Документ Методичні рекомендації до семінарських занять з дисципліни «Історія України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.(2021) Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychМетодичні рекомендації до семінарських занять з дисципліни «Історія України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.)» розроблені на основі робочої програми та у відповідності до організації навчального процесу за кредитно-трансферною системою та відповідно до вимог Болонського процесу. Розраховані на студентів IVкурсу, що навчаються за (спеціальності - 014 Середня освіта (Історія), 032 "Історія та археологія")Документ Переселення та влаштування болгар на території Бессарабії у 30-50-х рр. ХІХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychУ статті розглядається масове переселення болгар на територію Бессарабії після закінчення російськотурецької війни 1828-1829 рр. Причини переселення були пов’язані із економічним і релігійним гнобленням з боку Османської імперії та участі болгар у військових діях на стороні російської армії. Переселившись у Бессарабію, задунайські переселенці за допомогою російського уряду були наділені значними земельними ділянками і були звільнені від податків, повинностей та військової служби. Від влади вони отримали статус іноземних колоністів, який юридично закріплював за ними відповідні права та обов’язки.Документ Політика радянської держави по відношенню до німецької національної меншини України у 20-30-ті рр. ХХ ст.(2020) Гордієнко Євгеній Миколайович; Hordiienko Yevhenii Mykolaiovych; Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychУ магістерській роботі нами було проаналізовано історіографію та джерельну базу, що дало в повній мірі дослідити питання репресій і жорсткого ставлення радянської влади до національних меншостей, зокрема німців. Негативне відношення до національних меншин можна прослідкувати від встановлення більшовицької влади. Її соціально - економічні перетворення мали свій слід на розвитку всіх сфер життя німців та їх поселень. Сфабриковані справи забрали та зламали життя тисяч німецьких громадян. Нам вдалося проаналізувати методи тиску на населення, радянською владою. Під час дослідження нами було розглянуто всі можливі етапи злочинних, репресивних дій. Була проаналізована діяльність німців котрі намагалися допомогти своїм братам в УРСР. У науковій роботі була розкрита незаконна діяльність державних та органів НКВС.Документ Політика радянської держави по відношенню до єврейської етнічної спільноти України (20-ті – 30-ті роки XX століття)(2021) Кравченко Каріна Олександрівна; Kravchenko Karina Oleksandrivna; Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychДослідження присвячене комплексному вивченню політики радянської держави по відношенню до єврейської національної меншини у міжвоєнну добу. В роботі розглянуто політику радянської держави по відношенню до єврейської національної меншини України у 20-ті рр. XX ст. Також автором висвітлені особливості переселення та землевлаштування представників єврейської національної меншини на Південь України, Крим та Далекий Схід. В даному дослідженні охарактеризовано також особливості політики більшовицької влади по відношенню до українського єврейства у 30-ті рр. XX ст.Документ Приєднання західноукраїнських земель до складу СРСР та їх радянізація (вересень 1939 – червень 1941 рр.)(2021) Бойченко Василь Юрійович; Boichenko Vasyl Yuriiovych; Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychВ магістерській роботі комплексно досліджується політика сталінського керівництва на західноукраїнських землях у 1939-1941 роках. З’ясовано особливості вирішення українського питання у міжнародних відносинах напередодні Другої світової війни. Висвітлено події радянсько-польської війни та механізм приєднання до складу СРСР нових територій. В роботі досліджуються основні напрямки радянізації західноукраїнського регіону у 1939-1941 роках. З перших років існування Радянська держава вважала західноукраїнські землі невід’ємною частиною своєї території. Правляча верхівка СРСР ніколи не полишала планів повернення цих земель під свій контроль. Ситуація сприятливо склалася після приходу до влади нацистів у Німеччині і початку експансії Третього Рейху в Європі. Підписаний Таємний протокол між Гітлером і Сталіним у 1939 році надавав можливість більшовицькому режиму повернути під свою юрисдикцію західноукраїнські землі. Це сталося після успішної для Москви радянсько-польської війни у вересні 1939 року. На захоплених територіях було розпочато процес радянізації, який тривав до червня 1941 року, тобто до початку нападу Німеччини на Радянський Союз.Документ Розвиток освіти в українській державі (кінець квітня – середина грудня 1918 р.)(2019) Жмака Віталій Миколайович; Zhmaka Vitalii Mykolaiovych; Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychУ статті, використавши наукову літературу та джерела, автори спробували відслідкувати шлях розвитку системи освіти в Українській Державі у період кінця квітня – середини грудня 1918 р. Названо головні здобутки у початковій, середній, вищій, професійній школі, позашкільній освіті та дошкільному вихованні в зазначений період.Документ Становлення політики радянської держави по відношенню до єврейської національної меншини України у 20-х рр. ХХ ст.(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кравченко Каріна Олександрівна; Турков Володимир Вікторович; Kravchenko Karina Oleksandrivna; Turkov Volodymyr ViktorovychСтаття присвячена висвітленню політики радянської держави по відношенню до єврейської національної меншини України у 20-х рр. ХХ ст.Документ Формування медіакомпетентності в майбутніх учителів історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana Oleksandrivna; Турков Володимир Вікторович; Turkov Volodymyr ViktorovychУ статті окреслено окремі аспекти формування медіакомпетентності майбутніх учителів історії у процесі навчання історичних та методичних дисциплін. Виокремлено вміння та навички, які характеризують медіакомпетентного вчителя історії. Обґрунтовано освітній потенціал історії для розвитку медіаграмотності учнів. Окреслено дидактичні можливості медіазасобів для підвищення ефективності шкільної історичної освіти. Визначено завдання, напрями, умови та методи формування медіакомпетентності у студентів-істориків. Запропоновано приклади практичних вправ з інтеграції медіаосвіти в навчально-виховний процес, які застосовувалися під час проведення занять зі студентами в межах курсу «Історія рідного краю (на прикладі історії Сумщини)».