Перегляд за Автор "Tymchuk L. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обґрунтування організаційно-педагогічних засад діяльності закладів освіти дорослих у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ – початку ХХ ст.(2013) Тимчук Л. І.; Tymchuk L. I.Розкрито підходи вітчизняних педагогів другої половини ХІХ – початку ХХ ст. (Я. Абрамова, В. Вахтерова, М. Корфа, К. Ушинського, С. Миропольського, М. Пирогова, О. Пругавіна, С. Сірополко та ін.) до обґрунтування організаційно-педагогічних засад діяльності шкіл для дорослих: цілей, принципів, типів і структури, загальних питань організації навчально-виховного процесу. Встановлено, що в педагогіці досліджуваного періоду школи для дорослих розумілися як альтернативні (до державних шкіл) безкоштовні, відкриті народно-просвітницькі заклади, спрямовані на задоволення освітніх потреб і запитів різних за віком, соціальною й матеріальною приналежністю людей. Основний контингент учнів складали дорослі робітники й селяни, під можливості яких підлаштовувався загальний устрій школи (заняття в недільні та святкові дні, зимовий період навчання, прийом протягом року та ін.).Документ Розробка теоретичних основ педагогіки дорослих у 50-80-ті роки ХХ століття(2015) Тимчук Л. І.; Tymchuk L. I.Розкрито основні напрями педагогіки дорослих, які розвивались у контексті радянської педагогіки 50–80-х років ХХ століття. Охарактеризовано зміст соціологічних, педагогічних і психологічних досліджень; аналіз їх результатів дозволив конкретизувати здобутки та внесок педагогіки дорослих радянського періоду в розробку загальної теоретичної концепції безперервної освіти дорослих, у створення теоретичних основ багатьох складових її підсистем (шкільної та позашкільної освіти, підвищення професійної кваліфікації педагогічних та управлінських кадрів сфери освіти, психології навчання дорослих, соціології освіти, дидактики дорослих), що закладало фундамент нової інтегральної гуманітарної науки – андрагогіки.