Перегляд за Автор "Tymoshenko Nataliia Yevhenivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професійна самоорганізація як засіб підвищення професійної компетентності соціального педагога(2016) Тимошенко Наталія Євгенівна; Tymoshenko Nataliia YevhenivnaНаразі науковці привертають увагу до питання подальшого професійного зростання та професійної компетентності особистості фахівця. Проблема професійної самоорганізації людини в нинішньому соціокультурному вимірі посідає центральне місце. Особливістю професійної самоорганізації є те, що фахівець свідомо й цілеспрямовано використовує та вдосконалює складові структури особистості у професійній діяльності, яка спрямована на розв’язання навчальних і професійних завдань. У статті обґрунтовано особливості професійної самоорганізації фахівця як одного з дієвих засобів підвищення професіоналізму та професійної компетентності.Документ Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Тимошенко Наталія Євгенівна; Tymoshenko Nataliia YevhenivnaНаукова новизна даної статті полягає в обґрунтуванні на основі узагальнення теоретичних даних, аналізу психологічної, педагогічної літератури, порівняння, синтезу - для визначення сутності професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах та на основі включеного неформалізованого спостереження, опитування й анкетування майбутніх соціальних педагогів визначалися та обґрунтувалися такі соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів, як: залучення студентів до волонтерської діяльності в установах та організаціях, які працюють з різними типами клієнтів, експериментальний майданчик для закріплення ними здобутих у процесі набуття знань та відпрацювання професійних навичок і участь студентів у наукових співтовариствах університету для формування наукової допитливості, проекція на те, що майбутній соціальний педагог може бути частиною професійної громади. Дані умови доречно застосовувати для організації більш ефективного процесу професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів у вищій школі та використовувати для розробки комплексної програми професійного самовдосконалення.