Перегляд за Автор "Zakharchenko Yuliya Mykolayivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Захарченко Юлія Миколаївна; Zakharchenko Yuliya Mykolayivna; Кобильченко Вадим Володимирович; Kobylchenko Vadym VolodymyrovychОб'єктом дослідження є процес соціалізації учнів із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи проблеми соціалізації дітей із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку. Досліджено трактування поняття «соціалізація» у вітчизняній та закордонній науковій спільноті. Вивчено психолого-педагогічні особливості розвитку дітей із порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Опрацьовано фактори соціалізації дітей означеної категорії. У другому розділі вивчено стан соціалізованості молодших школярів із інтелектуальними порушеннями на констатувальному етапі експерименту. Описано критерії та рівні визначення стану соціалізованості учнів означеної категорії, розроблено методику проведення констатувального дослідження та описано його результати. У третьому розділі проведено експериментальну перевірку ефективності умов, програми та моделі соціального розвитку молодших школярів із порушеннями інтелекту. Визначено педагогічні умови соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Розроблено програму та модель соціального розвитку дітей з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку та висвітлено результати формувального експерименту У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 95 сторінок, з них – 76 сторінок основного тексту, 6 таблиць, 9 рисунків 2 таблиці, 75 джерел.