Перегляд за Автор "Zhelieznova Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Здоров'язбережувальна діяльність учителів основної школи та шляхи її вдосконалення в системі післядипломної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Желєзнова Тетяна; Zhelieznova TetianaУ статті проаналізовано основні тенденції реформування вітчизняної освіти відповідно до Концепції Нової української школи, які визначають вихідні позиції створення здоров'язбережувального освітнього середовища в сучасному закладі загальної середньої освіти ІІ ступеня, розкрито основи взаюмодії його учасників-партнерів. Аргументовано важливість формування в учнів основної школи ключових (соціальної та здоров'язбережувальної) компетентностей у процесі навчання за наскрізної лінією «Здоров'я і безпека» інтегративно, у змісті всіх навчальних предметів. Висвітлені аспекти здоров'язбережувальної діяльності вчителів основної школи актуалізують перегляд і необхідність удосконалення програм професійної підготовки майбутніх учителів основної школи та курсів підвищення кваліфікації учителів-предметників. Аналіз нормативних документів та наукових досліджень із проблеми уможливив формування переліку напрямів удосконалення здоров'язбережувальної діяльності вчителя основної школи.Документ Модель розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи в системі післядипломної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Желєзнова Тетяна; Zhelieznova TetianaУ статті наголошується на необхідності розвитку в учителя основної школи здоров’язбережувальної компетентності. Йдеться про необхідність побудови моделі розвитку зазначеної компетентності. Аналізуються погляди науковців щодо порушеної проблематики. Запропоновано теоретичну модель розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя основної школи в системі післядипломної освіти, що складається з визначених етапів: цільовий, концептуальний, організаційно-діяльнісний, діагностувальний. Окреслено перспективні шляхи безперервного професійного розвитку вчителя основної школи.Документ Структурно-компонентний склад та критеріальні характеристики рівнів здоров’язбережувальної компетентності вчителів основної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Желєзнова Тетяна; Zhelieznova TetianaСтаття присвячена висвітленню проблеми характеристики критеріїв та показників здоров’язбережувальної компетентності вчителя основної школи, що дозволяють оцінити рівні її сформованості відповідно до визначених структурних компонентів. У статті використано теоретичні (аналіз наукових джерел для порівняння й зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему з метою укладання критеріальних характеристик рівнів прояву здоров’язбережувальної компетентності) та емпіричні (анкетування, експертна оцінка) методи дослідження. Аналіз наукових досліджень із проблеми та результатів проведених опитувань уможливив формування переліку професійно-особистісних якостей і здатностей учителів основної школи, які доцільно розвивати в умовах післядипломної педагогічної освіти з метою вдосконалення якості їх здоров’язбережувальної діяльності.