Актуальні питання природничо-математичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання природничо-математичної освіти за Ключові слова "abilities"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток творчих здібностей в процесі формування психологічної культури майбутніх вчителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Пухно Світлана Валеріївна; Pukhno Svitlana Valeriivna; Харченко А. В.; Kharchenko A. V.У статті представлено теоретичний аналіз поняття «творчі здібності», як стійких властивостей людини, що виявляються в її навчальній, виробничій та інших видах діяльності і становлять необхідну умову творчого розвитку особистості. Проаналізоване поняття «творчість» як процес створення нових матеріальних і духовних цінностей, що передбачає наявність у людини відповідних здібностей, мотивів, знань та вмінь, завдяки чому створюється продукт, і відрізняється новизною, оригінальністю та унікальністю. Представлено, що поняття «творчість» безпосередньо пов’язане з поняттям «творче мислення», яке характеризується не лише створенням суб ’єктивно нового продукту, але і новоутвореннями в ході пізнавальної діяльності щодо створення цього продукту. Ці новоутворення стосуються мотивації, цілей, оцінок людини. Визначено, що розвиток творчих здібностей забезпечують процес інтелектуального розвитку, особистісного та професійного самовдосконалення, як компонентів психологічної культури майбутніх вчителів. Відповідно, організація та планування навчально-виховного процесу у педагогічних вищих навчальних закладах, вимагає впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів як складових їх психологічної культури.Документ Управління знаннями - шлях до успіху(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Пшенична Любов Василівна; Борисенко Тетяна Вікторівна; Сюркало Б.; Усенко Н. М.; Тао Ю; Pshenychna Liubov Vasylivna; Borysenko Tetiana Viktorivna; Siurkalo B.; Usenko N. M.; Tao YuСтаття присвячена теоретичному обґрунтуванню значимості і змісту концепції управління знаннями, розкриттю її сутності та механізмів управління знаннями як усвідомлення цілеспрямованих дій особистості у консолідації зовнішніх і внутрішніх ресурсів, що забезпечують успіх у житті та професійній діяльності та стверджує постулат, що особистість розвивається і реалізується в усвідомленні власного розуміння цінності менеджменту знань та своїх потреб щодо отримання якісної освіти; в оригінальності та інноваційності людської діяльності, яка стимулюється бажанням досягти успіху в житті та певного соціального і матеріального статусу; у розвитку, впровадженні та донесенні нових ідей; у відкритості та сприянні нових різноманітних перспектив та можливостей; у бажанні багато працювати над собою, займатися саморозвитком, розвитком інтелектуальних здібностей. Тісна взаємодія з роботодавцями розпочинається зі спільної розробки нормативно- правової бази: державних освітніх стандартів; розробки, корегування та реалізації освітніх програм через участь роботодавців у освітньому процесі, організації та проведенні виробничих практик, проведенні навчальних занять, керівництві кваліфікаційними роботами, участі у підсумковій атестації; участь роботодавців у роботі експертних комісій щодо ліцензування та акредитації освітніх програм та їх опитуванні за спеціально розробленими анкетами за молодими фахівцями з метою визначення повної сформованості професійних компетенцій, передбачених у освітніх програмах і необхідних у професійній діяльності.