Актуальні питання природничо-математичної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання природничо-математичної освіти за Ключові слова "abstract concepts"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика навчання основ об’єктно-орієнтованого програмування учнів закладів загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Базурін Віталій Миколайович; Bazurin Vitalii MykolaiovychУ статті розкриваються особливості навчання учнів закладів загальної середньої освіти основ об’єктно-орієнтовного програмування. У даний час об’єктно-орієнтована парадигма програмування використовується у більшості мов програмування. Методика навчання об’єктно-орієнтованого програмування має певні відмінності від методики навчання структурного програмування. Шляхи вирішення даної проблеми було знайдено вітчизняними науковцями 15-20 років тому, проте за цей час самі об’єктно-орієнтовні мови програмування продовжували розвиватися. Одним із шляхів інформатизації освіти України визнано посилення змістової лінії програмування. Застосування змістової лінії програмування повинно сприяти не лише формуванню навичок програмування, а й формуванню алгоритмічного мислення, підвищенню комп’ютерної грамотності учнів. В основі об’єктно-орієнтованої парадигми програмування лежить поняття об’єкта. Всі числові значення визначаються не через змінні, а через властивості відповідних об’єктів. Дії, які виконує програма, задаються не через функції і процедури, а за допомогою методів відповідних об’єктів. У статті розкрито особливості формування поняття об’єкт, клас, властивість, метод, наслідування та інших, які є фундаментальними поняттями об’єктно-орієнтованого програмування. Запропоновані автором прийоми пояснення основних питань об’єктно-орієнтованого програмування супроводжуються відповідними прикладами. Перспективами подальших наукових досліджень у даному напрямі є визначення педагогічних умов успішного формування основних понять і прийомів об’єктно- орієнтованого програмування.