Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за Ключові слова "adaptive physical culture"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання засобів адаптивної фізичної культури під час корекції рухових порушень дітей із розладами слуху(2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обгрунтовано використання засобів адаптивної фізичної культури у процесі корекції рухових порушень дітей із дефектами слуху. Застосування засобів адаптивної фізичної культури, дає можливість розширити коло засобів корекції рухових порушень дітей із вадами слуху, що сприяє формуванню та вдосконаленню компенсаторних механізмів, зміцненню функціональних систем організму, зростанню інтересу до систематичних занять фізичними вправами, повноцінної участі даних дітей у суспільному житті та їх соціальній адаптації.Документ Особливості рухової сфери слабочуючих школярів старшого віку та шляхи її корекції засобами адаптивної фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі зосереджена увага на особливостях розвитку рухової сфери слабочуючих школярів старшого віку. З метою її корекції пропонується використання засобів адаптивної фізичної культури, розкривається її значення у вирішенні завдань фізичної реабілітації та соціальної адаптації дітей з вадами слуху.Документ Проблема соціальної інтеграції слабочуючих підлітків і шляхи її розв’язання за допомогою засобів адаптивної фізичної культури(ПДПУ імені К. Д. Ушинського, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розглянута проблема соціальної інтеграції слабочуючих підлітків та визначені шляхи її розв’язання за допомогою засобів адаптивної фізичної культури. Однією з основних умов соціальної адаптації слабочуючих школярів є досягнення ними такого рівня фізичних кондицій, який би дозволив їм адаптуватись до соціальних норм і майбутнього самостійного життя.Документ Розвиток рухової сфери осіб з особливостями інтелектуального розвитку засобами адаптивної фізичної культури(ВВП „Мрія”, 2015) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розкриваються особливості розвитку рухової сфери осіб з особливостями інтелектуального розвитку засобами адаптивної фізичної культури, які разом із завданнями зміцнення здоров’я, загартування, правильного фізичного розвитку дітей, спрямовані одночасно і на вирішення корекційних завдань шляхом подолання недоліків фізичного розвитку і порушень моторики розумово відсталих осіб, що сприяє компенсації інтелектуальних і психічних дефектів.Документ Розвиток фізичних якостей у дітей з порушеннями інтелекту засобами адаптивної фізичної культури в умовах реабілітаційно-спортивного центру(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бартлевич Юлія Миколаївна; Bartlevych Yuliya Mykolayivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб’єктом дослідження є процес розвитку фізичних якостей у дітей з порушеннями інтелекту. Предмет дослідження – розвиток фізичних якостей дітей з порушеннями інтелекту засобами адаптивної фізичної культури в умовах реабілітаційно-спортивного центру. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи розвитку фізичних якостей у дітей з порушеннями інтелекту. Дано визначення поняттю «адаптивна фізична культура», описано процес фізичної реабілітації та соціальної адаптації осіб з психофізичними порушеннями в умовах реабілітаційно-спортивних центрів України, розкрито особливості фізичного розвитку дітей з порушеннями інтелекту. У другому розділі описано критерії, методику та рівні розвитку фізичних якостей у дітей з інтелектуальними порушеннями. Визначено стан розвитку фізичних якостей у дітей з порушеннями інтелекту на констатувальному етапі дослідження. У третьому розділі обґрунтовано й розкрито комплекс адаптивної фізичної культури з розвитку фізичних якостей у дітей з порушеннями інтелекту, здійснено експериментальну перевірку ефективності комплексу адаптивної фізичної культури з розвитку фізичних якостей у дітей з порушеннями інтелекту, описано результати формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 106 сторінок, з них – 81 сторінка основного тексту, 4 таблиці, 12 рисунків, 86 джерел.Документ Соціальна реабілітація дітей з порушеннями слуху засобами адаптивної фізичної культури(ПП Мошинський В. С., 2006) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкрито зміст методики проведення фізкультурно-оздоровчих занять із слабочуючими юнаками в позаурочний час із застосуванням засобів адаптивної фізичної культури, яка сприяє процесу їхньої соціальної реабілітації. Науково обґрунтовано методику корекції рухових порушень юнаків означеної нозології, її ефективність і позитивний вплив на рівень їхньої соціальної реабілітації, методику мовленнєвого забезпечення занять фізичними вправами адаптаційної спрямованості, досліджено рівень адаптаційної поведінки слабочуючих юнаків.