Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "components of professional readiness"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професійна готовність використовувати засоби комп’ютерної візуалізації у роботі вчителя: теоретичний аспект(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychЗ огляду на експоненціальне збільшення інформаційного контенту особливої уваги потребують засоби комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу, а вміння їх використовувати вчителями стає одним із головних у професії. У статті описані компоненти професійної готовності використовувати засоби комп’ютерної візуалізації вчителями та запропоновано можливі критеріальні показники для їх характеристики. Мотиваційний компонент – характеризується професійною вмотивованістю, ступенем інтересу до педагогічної і навчальної діяльності. Критеріальні показники – інтерес до професії вчителя та його діяльності щодо залучення ЗКВ. Теоретичний компонент – сформованою системою знань про сам предмет і шляхи використання ЗКВ. Показники – повнота і системність перелічених знань. Практичний компонент – сформованою системою методичних та технологічних умінь щодо використання ЗКВ. Показники – операційні уміння та технологічні навички. Рефлексивний компонент – здатністю здійснювати контроль, самоконтроль та аналіз власної діяльності та діяльності учнів. Показники – здатність до самоаналізу і саморозвитку.