Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Ключові слова "professional training"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель додаткової професійної підготовки майбутніх фахівців туристичного супроводу до реалізації програм культурно-пізнавального туризму(2021-06) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі висвітлено комплексну оцінку готовності студентів до реалізації програм культурно-пізнавального туризму, виходячи з трьох базових критеріїв: знаннєвого (оцінка теоретичних знань студентів про об’єкти культурно-історичної спадщини); діяльнісного (практично напрацьовані вміння та навички студентів, необхідні для реалізації програм культурно-пізнавального туризму); мотиваційного (визначення особистісної потреби студента в додатковій професійній підготовці до реалізації програм культурно-пізнавального туризму). Також зазначено, що студентами були отримані необхідні вміння та навички для реалізації програм культурно-пізнавального туризму, такі як: вміння працювати з науковою літературою, оволодіння спеціальним лексичним апаратом англійської мови з культурно-пізнавального туризму та об’єктів культурно-історичної спадщини в цілому, навички комунікацій – вміння ясно, послідовно і професійно висловлюватися з питань культурно-пізнавального туризму. Опанування комунікативними навичками дозволяє студентам професійно реалізувати завдання взаємодії фахівця туристичного супроводу та туриста, вибудовувати комунікації всередині туристських груп, а також забезпечує можливість побудови комунікацій серед представників різних культурних груп. Зросла мотивація студентів до реалізації програм культурно-пізнавального туризму.