Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Ключові слова "hearing loss"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Супровід розвитку усного мовлення в дітей передшкільного віку зі зниженим слухом в умовах сімейного виховання(ПП "Медобори - 2006", 2019-06-10) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Рудих Алла Борисівна; Rudykh Alla BorysivnaУ статті здійснено спробу визначити сутність супроводу розвитку усного мовлення в дітей зі зниженим слухом, виокремити та схарактеризувати складові компоненти цього процесу. Доведена значимість і роль сім’ї як первинного осередку навчання та виховання дитини зі зниженим слухом, яка має сприяти її мовленнєвому розвитку та інтеграції у суспільство. Автори визначають, що супровід розвитку усного мовлення являє собою цілеспрямовану, послідовну та безперервну діяльність у спеціально організованих умовах, відповідно до психофізичних та індивідуальних особливостей дитини. Основою цього процесу автори вважають системну, багатоскладову, узгоджену роботу фахівця (сурдопедагога, логопеда) та сім’ї дитини. На думку авторів, така взаємодія у системі «педагог-дитина-сім’я» повинна відбуватись через реалізацію складових компонентів супроводу, серед яких: організований розвиток усного мовлення за участі фахівця і батьків, консультативна допомога сім’ї, належна організація життєвого простору та мовленнєвого оточення дитини.