Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "children with special needs"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальна робота із дітьми з обмеженими функціональними можливостями в умовах інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кравченко Анна Вадимівна; Kravchenko Anna Vadymivna; Рижанова Алла Олександрівна; Ryzhanova Alla OleksandrivnaАктуальність теми магістерської роботи зумовлена тим, що із кожним роком в Україні збільшується кількість дітей з обмеженими функціональними можливостями. Важливим завданням сучасного суспільства є формування та розвиток системи повноцінної інтеграції таких дітей у різні сфери життєдіяльності. Особливою складовою цих сфер можна назвати інклюзивну освіту, метою якої є збереження відносної автономії кожної суспільно-соціальної групи. Важливо зазначити, що саме у молодших школярів формуються основні навички та компетентності для подальшого успішного життя. Невід’ємною частиною цього процесу має бути соціальна та соціально-педагогічна робота, що буде сприяти створенню безбар'єрного освітнього середовища. Метою дослідження є розробка програми соціально-педагогічної роботи з молодшими школярами, зокрема з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзії та її експериментальна перевірка. Об’єкт дослідження: соціальна робота з молодшими школярами, особливо із дітьми з обмеженими функціональними можливостями в умовах інклюзії. Предмет дослідження: програма соціально-педагогічні роботи з молодшими школярами, зокрема дітьми з функціональними обмеженнями в умовах інклюзії. У першому розділі теоретично досліджено психофізіологічні особливості молодшого шкільного віку, визначено основні соціальні проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями; обґрунтовано правові засади соціальної та соціально-педагогічної роботи з дітьми з ОФМ та вивчено сучасний стан дослідження. У другому розділі розроблено та експериментально перевірено ефективність програми соціально-педагогічної роботи із молодшими школярами, особливо з дітьми з обмеженими функціональними можливостями. За результатами роботи зроблені відповідні висновки. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів та висновків до них, загальних висновків, списку використаних джерел (48 найменувань), додатків (на 30 сторінках). Основний обсяг роботи – 83 сторінки.Документ Технології соціального супроводу неповних сімей(2020) Лузан Аня Віталіївна; Luzan Ania Vitaliivna; Рижанова Алла Олександрівна; Ryzhanova Alla OleksandrivnaМагiстерське дослiдження присвячене проблемi соціально-педагогічної підтримки неповних сімей, що виховують дитину з особливими потребами. Проаналiзовано стан проблеми у загальнiй та спецiальнiй психолого-педагогiчнiй лiтературi, окреслено сутнiсть поняття «технологія», «неповна сім’я», «соціальний супровід сім’ї», «соціально-педагогічна підтримка», «діти з особливими потребами»; проаналізовано нормативно-правове забезпечення з питань прав дітей з особливими потребами та захисту прав неповних сімей; виявлено особливості технології соціально-педагогічної підтримки неповних сімей, що виховують дитину з особливими потребами; з’ясовано сучасний досвід технології соціально-педагогічної підтримки неповних сімей; визначено критерiї, показники та рiвнi потреб родини у соціально-педагогічній підтримці; розроблено, експериментально перевірено та проаналізовано ефективність програми соціально-педагогічної підтримки неповних сімей, що виховують дитину з особливими потребами; доведено позитивний вплив апробованої програми на поступове зниження потреб неповних сімей в соціально-педагогічній підтримці.