Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології за Ключові слова "" competency development"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Систематизація освітніх компетентностей майбутніх вчителів предмету «Захист україни»(2023) Лазоренко Станіслав Сергійович; Lazorenko Stanislav SerhiiovychВійськові дії у нашій країні становлять все більшого розгляду розвитку компетентностей майбутніх вчителів предмету «Захист України». На сьогоднішній час важливість розвитку предмета «Захист України» має велику актуальність через те, що має швидкі динамічні перетворення, які залежать від державно‐політичних, економічних, соціально‐культурних та освітніх чинників військової підготовки української молоді як свідомого громадянина своєї країни. Пріоритетним завданням для української держави в освітній сфері є питання розвитку кваліфікованого та компетентного майбутніх вчителів предмету «Захист України», що зможуть розв'язувати критично‐складні освітні задачі та вирішувати практичні проблеми викладацької діяльності в освітніх закладах, розвивати військово‐патріотичних рух як фундаментальну основу військово‐прикладної підготовки молодого українського покоління здатних дати здобувачам освіти необхідні знання уміння та навички для подальшої оборони Української державності та уміти правильно діяти в умовах надзвичайно‐бойових ситуаціях. Тому, вчительська престижність повинна бути авторитетною для навчальної аудиторії молодого покоління, що зуміє налаштувати освітні фактори: навчально‐виховні, організаційно‐методичні, військово‐прикладні,фізкультурно‐оздоровчу діяльність для здійснення єдиної предметної мети дисципліни – це формування у молодої особи життєво необхідних військово‐прикладних знань, умінь та навичок у сфері оборони України, а також системного розуміння про військово‐патріотичне виховання як провідну частину національного виховання. Ось чому, органічний взаємозв'язок організаційно‐методичних умов у цілісному освітньому середовищі повинен забезпечувати ефективність підвищен‐ня рівня інтегральних, загальних та фахових компетентностей спеціальності майбутніх вчителів і викладачів під час навчання в закладах вищої освіти.