Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології за Ключові слова ""East‐West" parallels"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Музичний театр Китаю та європейська опера:музикознавчий дискурс в аспекті синтезу мистецтв(2023) Стахевич Олександр Григорович; Stakhevych Oleksandr Hryhorovych; Зав’ялова Ольга Костянтинівна; Zavialova Olha Kostiantynivna; Устименко-Косоріч Олена Анатоліївна; Ustymenko-Kosorich Olena AnatoliivnaМета статті – здійснити музикознавчий дискурс щодо синтезу мистецтв і національних особливостей пекінської музичної опери, її тематики,драматургії, сценічного й вокального втілення у компаративному аналізі з традиціями європейського оперного театру.Методологія статті спирається на комплексний огляд, заснований на історико‐культурологічному та музично‐ теоретичному підходах. Основними методами роботи є: історико‐компаративний, жанрово‐стильовий,музикознавчий, систематизації та теоретичного узагальнення.Висновки. Висвітлено феномен пекінської опери, що є унікальним у світовій культурі. Розглянуто напрацювання українського музикознавства цієї ланкимузичного мистецтва Китаю. Виявлено, що для вітчизняної науки великий інтерес становили історичні аспекти розвитку музичного театру цієї країни, аналіз певних конкретних творів, фольклорних витоків, художніх і виконавських принципів, особливостей сценічного та вокального відтворення тощо. Всі це постало основою синтезу національних співацьких традицій театральної культури Китаю з європейським оперним досвідом, але й донині не отримало належного вивчення. Вищезазначене визначає перспективи дослідження в українському музикознавстві проблематики «схід‐захід» та її проявів як в музичному театрі Китаю, так і в європейському оперному мистецтві.