Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1002
Назва: Проблема формирования умений интерпретировать «компьютерный» результат в подготовке учителя физико-математического профиля
Інші назви: The Problem of Formation of Skills to Interpret the Computer Result in the Preparation of Teachers of Physics and Mathematics
Автори: Шамоня, Володимир Григорович
Shamonya, Volodymyr Grygorovych
Удовиченко, Ольга Миколаївна
Udovychenko, Olga Mykolaivna
Юрченко, Артем Олександрович
Yurchenko, Artem Oleksandrovych
Ключові слова: інтерпретація
формування умінь інтерпретувати
інтерпретація комп'ютерного результату
підготовка вчителя
interpretation
development of skills to interpret
interpretation of computer results
teacher training
Дата публікації: 2015
Видавництво: МГУ
Бібліографічний опис: Шамоня, В. Г. Проблема формирования умений интерпретировать «компьютерный» результат в подготовке учителя физико-математического профиля [Текст] / В. Г. Шамоня, О. Н. Удовиченко, А. А. Юрченко // Современные информационные технологии и ИТ-образование : сборник научных трудов X Юбилейной Международной научно-практической конференции, (20–22 ноября 2015 г., г. Москва) / под ред. В. А. Сухомлина. – Москва : МГУ имени М. В. Ломоносова, 2015. – С. 66–70.
Короткий огляд (реферат): В статье описана проблема формирования умений адекватно интерпретировать результат, полученный средствами ИТ. Указано о возможных путях ее решения: формирование теоретических знаний наряду с наработкой умений критически оценивать результат, анализировать типичные ошибки, приводить контрпримеры, использовать тестовые задачи и т.д. Коротко описан опыт их реализации в подготовке учителя физико-математического профиля.
The article describes the problem of formation of skills to adequately interpret the result obtained by means of it. Specified on possible ways to solve it: the formation of theoretical knowledge along with the development of skills to critically assess the result, to analyze the typical errors, to give counterexamples, test tasks, etc. Briefly describe the experience of their implementation in the preparation of teachers of physical and mathematical profile.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1002
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Comp rez (sham_udov_yurch) 2015 Moskva.pdf930,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.