Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1007
Назва: Формування бренда як стратегічної переваги підприємства туристичного профілю
Інші назви: Create a Brand as a Strategic Advantage af the Company Tourist Profile
Автори: Самодай, Валентина Петрівна
Samodai, Valentyna Petrivna
Омеляненко, О. М.
Omelianenko, O. M.
Ключові слова: tourism
туризм
brand
бренд
branding
брендинг
image
імідж
business
підприємство
competitive advantages
конкурентні переваги
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Самодай, В. П. Формування бренда як стратегічної переваги підприємства туристичного профілю [Текст] / В. П. Самодай, О. М. Омеляненко // Вісник Львівського інституту економіки і туризму. Серія: Економічні науки : збірник наукових статей / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Львівський інститут економіки і туризму. – Львів, 2013. – № 8.– С. 147–152.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто історичні, методологічні та теоретичні аспекти формування бренда, запропоновано шляхи вдосконалення бренда як стратегічної переваги підприємства туристичної сфери.
The historical, methodological and theoretical aspects of the brand, the ways to improve the brand as a strategic business benefits of tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1007
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samodai_Formuvannia brenda.pdf3,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.