Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1007
Title: Формування бренда як стратегічної переваги підприємства туристичного профілю
Other Titles: Create a Brand as a Strategic Advantage af the Company Tourist Profile
Authors: Самодай, Валентина Петрівна
Samodai, Valentyna Petrivna
Омеляненко, О. М.
Omelianenko, O. M.
Keywords: tourism
туризм
brand
бренд
branding
брендинг
image
імідж
business
підприємство
competitive advantages
конкурентні переваги
Issue Date: 2013
Citation: Самодай, В. П. Формування бренда як стратегічної переваги підприємства туристичного профілю [Текст] / В. П. Самодай, О. М. Омеляненко // Вісник Львівського інституту економіки і туризму. Серія: Економічні науки : збірник наукових статей / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Львівський інститут економіки і туризму. – Львів, 2013. – № 8.– С. 147–152.
Abstract: У статті розглянуто історичні, методологічні та теоретичні аспекти формування бренда, запропоновано шляхи вдосконалення бренда як стратегічної переваги підприємства туристичної сфери.
The historical, methodological and theoretical aspects of the brand, the ways to improve the brand as a strategic business benefits of tourism.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1007
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samodai_Formuvannia brenda.pdf3,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.