Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra

Анотація
В статті розглянуто аплети як засоби комп’ютерної візуалізації знань, наведено аналіз технологій їх створення на базі програм динамічної математики, детально описано процес створення аплетів в програмі GeoGebra за трьома підходами: локально на комп’ютері, завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org, завантаженням динамічного рисунка на ресурс tube.geogebra.org з використанням послуг програми GeoGebra. Коротко описано використання інтерактивних аплетів в організації самостійної роботи учнів перед вивченням теми «Метричні співвідношення у колі».
In the article the applets as a means of computer visualization of knowledge are considered, the analysis of technologies of their creation on the basis of dynamic mathematics software is made. The process of creating of applets in GeoGebra according to three different technologies: locally on the computer, loading of the dynamic sketch to the resource tube.geogebra.org, loading of the dynamic sketch to the resource tube.geogebra.org based on the software GeoGebra, is described in details. The use of interactive applets in the organization of independent work of students before learning the topic "Metric relations in circles" is briefly described.
Опис
Ключові слова
інтерактивний аплет, візуалізація математичних знань, програми динамічної математики, GeoGebra, математический конструктор, Geometer’s Sketchpad, interactive applet, visualization of mathematic knowledge, dynamic mathematics software, mathKit, GeoGebra
Бібліографічний опис
Семеніхіна, О. В. Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Текст] / О. В. Cеменіхіна, М. Г. Друшляк , Д. С. Безуглий // Комп’ютер в школі і сім’ї. – 2016. – № 1. – С. 27–30.
Зібрання