Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1011
Назва: Актуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спорту
Інші назви: Frequently Questions for the Implementation of Marketing in the Sphere of Physical Culture and Sport
Автори: Самодай, Валентина Петрівна
Samodai, Valentyna Petrivna
Ключові слова: спортивна індустрія
sport industry
маркетинг
marketing
PR-технології
PR-technologies
фізична культура і спорт
physical culture and sport
спортивний продукт
sport product (service)
спортивні послуги
sport service
маркетолог
marketer
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Самодай, В. П. Актуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спорту [Текст] / В. П. Самодай // Молода спортивна наука України : зб. наук. праць з галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини : у 4-х т. / Львівський державний університет фізичної культури ; за заг. ред. Є. Приступи. – Львів : ЛДУФК, 2013. – Вип. 17, Т. 4. – С. 158–165.
Короткий огляд (реферат): Сфера фізичної культури і спорту є вагомою складовою ринкової системи держави та потребує інноваційних підходів до підготовки кадрового потенціалу як кваліфікованих маркетологів індустрії спорту для перетворення спортивної галузі в авторитетну бізнесову структуру країни. Указані аспекти дають можливість конкретизувати проблемні питання економіки спорту, оптимально мобілізувати потенціал цієї галузі для перетворення фізичної культури й спорту на прибутковий сектор національного бізнесу та розкрити перспективи для підвищення іміджу українського спорту на світовій арені.
Sphere of physical culture and sport is an essential component of the state market system, and it requires innovative approaches for training of personnel potential as skilled marketers of sport industry for conversion in authoritative business structure in the country. These aspects provide an opportunity to flesh out the issues of the sport economy and mobilize the potential of this industry optimally for convertsion the physical culture and sport in the lucrative sector of the national business and uncover the prospects for raising the image of the ukrainian sport on the world stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1011
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samodai_Aktualni pytannia.pdf3,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.