Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамодай, Валентина Петрівна-
dc.contributor.authorSamodai, Valentyna Petrivna-
dc.date.accessioned2017-02-06T09:20:33Z-
dc.date.available2017-02-06T09:20:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСамодай, В. П. Актуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спорту [Текст] / В. П. Самодай // Молода спортивна наука України : зб. наук. праць з галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини : у 4-х т. / Львівський державний університет фізичної культури ; за заг. ред. Є. Приступи. – Львів : ЛДУФК, 2013. – Вип. 17, Т. 4. – С. 158–165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1011-
dc.description.abstractСфера фізичної культури і спорту є вагомою складовою ринкової системи держави та потребує інноваційних підходів до підготовки кадрового потенціалу як кваліфікованих маркетологів індустрії спорту для перетворення спортивної галузі в авторитетну бізнесову структуру країни. Указані аспекти дають можливість конкретизувати проблемні питання економіки спорту, оптимально мобілізувати потенціал цієї галузі для перетворення фізичної культури й спорту на прибутковий сектор національного бізнесу та розкрити перспективи для підвищення іміджу українського спорту на світовій арені.uk_UA
dc.description.abstractSphere of physical culture and sport is an essential component of the state market system, and it requires innovative approaches for training of personnel potential as skilled marketers of sport industry for conversion in authoritative business structure in the country. These aspects provide an opportunity to flesh out the issues of the sport economy and mobilize the potential of this industry optimally for convertsion the physical culture and sport in the lucrative sector of the national business and uncover the prospects for raising the image of the ukrainian sport on the world stage.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспортивна індустріяuk_UA
dc.subjectsport industryuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectPR-технологіїuk_UA
dc.subjectPR-technologiesuk_UA
dc.subjectфізична культура і спортuk_UA
dc.subjectphysical culture and sportuk_UA
dc.subjectспортивний продуктuk_UA
dc.subjectsport product (service)uk_UA
dc.subjectспортивні послугиuk_UA
dc.subjectsport serviceuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.subjectmarketeruk_UA
dc.titleАктуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спортуuk_UA
dc.title.alternativeFrequently Questions for the Implementation of Marketing in the Sphere of Physical Culture and Sportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc796:658.8uk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samodai_Aktualni pytannia.pdf3,62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.