Педагогічні умови виховання у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до себе

Анотація
У кваліфікаційній роботі, поданої на здобуття освітнього рівня Магістр за спеціальністю 012 Дошкільна освіта, з метою визначення та обгрунтування педагогічних умов виховання у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до себе, проаналізовано стан досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці, визначено ціннісне ставлення дітей старшого дошкільного віку до себе як складової соціальної компетентності; запропоновано педагогічні умови виховання у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення себе.
In the qualification work, submitted for the educational level Master’s degree in 012 Preschool education, in order to determine and justify the pedagogical conditions of education of senior preschool children of self-value attitude, the problem state in psychological and pedagogical theory and practice is analyzed, the self-value of senior preschool age children as a component of social competence is determined; pedagogical conditions of education of senior preschool age children of self-value attitude are offered.
Опис
Ключові слова
діти старшого дошкільного віку, ціннісне ставлення, педагогічні умови, senior preschool children, value attitude, pedagogical conditions
Бібліографічний опис
Борковська, А. Ю. Педагогічні умови виховання у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до себе [Текст] : магістер. робота / А. Ю. Борковська ; науковий керівник С. М. Кондратюк. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 71 с.