Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1015
Назва: Візуалізація як сучасна стратегія навчання
Інші назви: Visualization as a Strategy in Modern Teaching
Автори: Безуглий, Дмитро Сергійович
Bezuhlyi, Dmytro Serhiiovych
Ключові слова: візуалізація
інтелект-карти
методика навчання математики
visualization
Mind Maps
teaching methodology of mathematics
Дата публікації: 2014
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Безуглий, Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання [Текст] / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 1 (2). – С. 5–11.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Представлені власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем «Інтерполяція» та «Методи розв’язування нелінійних рівнянь».
In this article analyzes different approaches to the definition of visualization. The functions of visualization, the appropriateness of its use during teaching. We describe the views of scientists on the use of visualization tools in teaching. Presented manually created visualizations to support the study subjects "interpolation" and "Methods for solving nonlinear equations”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1015
ISSN: 2413-1571
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vizualizatsiya-yak-suchasna-strategiya-navchannya.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.