Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1015
Title: Візуалізація як сучасна стратегія навчання
Other Titles: Visualization as a Strategy in Modern Teaching
Authors: Безуглий, Дмитро Сергійович
Bezuhlyi, Dmytro Serhiiovych
Keywords: візуалізація
інтелект-карти
методика навчання математики
visualization
Mind Maps
teaching methodology of mathematics
Issue Date: 2014
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Безуглий, Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання [Текст] / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. – № 1 (2). – С. 5–11.
Abstract: У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Представлені власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем «Інтерполяція» та «Методи розв’язування нелінійних рівнянь».
In this article analyzes different approaches to the definition of visualization. The functions of visualization, the appropriateness of its use during teaching. We describe the views of scientists on the use of visualization tools in teaching. Presented manually created visualizations to support the study subjects "interpolation" and "Methods for solving nonlinear equations”.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1015
ISSN: 2413-1571
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vizualizatsiya-yak-suchasna-strategiya-navchannya.pdf1,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.