Особливості емоційного вигорання у викладачів закладів вищої освіти

Анотація
Магістерську роботу присвячено теоретичним та практичним питанням щодо особливостей емоційного вигорання у викладачів закладів вищої освіти. Розкрито сутнісні характеристики емоційного вигорання, моделі “емоційного вигорання” особистості, розглянуто особливості професійної діяльності викладачів ЗВО. Проведено експериментальні дослідження емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти. Підібраний психологічний інструментарій та проведена діагностика особливостей емоційного вигорання у викладачів ЗВО. Теоретично обґрунтовано застосування коуч сесій в поєднанні з Т-групами. Розроблено програму, яка спрямована на попередження та подолання емоційного вигорання у викладачів ЗВО.
The master's thesis is devoted to theoretical and practical issues of emotional burnout of teachers of higher educational institutions. The essential characteristics of emotional burnout, the model of “emotional burnout” of the individual, features of professional activity of teachers are considered. Experimental studies of emotional burnout of teachers of higher educational institutions have been conducted. Psychological tools were chosen and the peculiarities of emotional burnout in teachers of higher educational institutions were diagnosed. Theoretically justified use of coaching sessions in combination with T-groups. Developed a program to prevent and overcome emotional burnout in teachers.
Опис
Ключові слова
емоційного вигорання, викладач ЗВО, діагностика, подолання вигорання, коуч сесія, Т- група, emotional burnout, teacher of higher education institution, diagnostics, overcoming burnout, training, T-group
Бібліографічний опис
Харченко, Т. М. Особливості емоційного вигорання у викладачів закладів вищої освіти [Текст] : магістер. робота / Т. М. Харченко ; науковий керівник С. О. Ніколаєнко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 97 с.