Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1025
Title: | The Necessity to Reform Mathematics Education in Ukraine |
Other Titles: | Необхідність реформування математичної освіти в Україні |
Authors: | Semenikhina, Olena Volodymyrivna Drushliak, Maryna Hryhorivna Семеніхіна, Олена Володимирівна Друшляк, Марина Григорівна |
Keywords: | mathematical education reformation of math teacher preparation computer Mathematics mathematics software special courses of Computer Mathematics математична освіта реформyвання підготовки вчителя математики комп`ютерна математика програми комп`ютерної математики спецкурс по вивченню комп`ютерної математики |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Semenikhina, E. V. The Necessity to Reform the Mathematics Education in the Ukraine [Text] / E. V. Semenikhina, M. G. Drushlyak // Journal of Research in Innovative Teaching. – 2015. – Volume 8, Issue 1. – P. 51–62. |
Abstract: | The article makes an argument for the reform of mathematical education in Ukraine. Authors trace the impact of information technologies on the learning process, development, and updating of mathematics software and identify the reasons for this reform. Possible paths of transformation of the math education system are demonstrated, taking into account the harmonious combination of mathematical knowledge and specialized mathematics software; the level of development of mathematics software and its study; update of the curricula by introducing a course, “Computer Mathematics”; use of research approaches instead of computational ones; and formation of cross-disciplinary and extracurricular links in Mathematics. У статті піднято питання необхідності реформування математичної освтіи на теренах України. Зазначено про вплив інформаційних технологій на навчальний процес, стрімкий розвиток і постійне оновлення програмного забезпечення у галузі математики, завдяки чому уточнено причини, які спонукають до реформування української математичної освіти. Зроблено висновок про можливі шляхи оновлення системи математичної освіти, які враховують гармонічне поєднання математичних знань та спеціалізованих математичних засобів; рівень розвитку професійно-орієнтованих середовищ у галузі математики і обов’язкове вивчення їх типових представників; оновлення навчальних планів і робочих програм у напрямку введення окремого курсу з вивчення «комп’ютерної математики», змістове наповнення якого буде включати теорію алгоритмів, математичну логіку, прикладну математику; використання у більшій мірі конструктивних і дослідницьких підходів замість обчислювальних; обов’язкове формування внутрішньопредметних, міжпредметних і надпредметних зав’язків у галузі природничо-математичних дисциплін. |
URI: | http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1025 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
journal-of-research-in-innovative-teaching-volume-8.pdf | 2,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.