Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorDrushliak, Maryna Hryhorivna-
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorДрушляк, Марина Григорівна-
dc.date.accessioned2017-02-13T12:45:23Z-
dc.date.available2017-02-13T12:45:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSemenikhina, E. V. The Necessity to Reform the Mathematics Education in the Ukraine [Text] / E. V. Semenikhina, M. G. Drushlyak // Journal of Research in Innovative Teaching. – 2015. – Volume 8, Issue 1. – P. 51–62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1025-
dc.description.abstractThe article makes an argument for the reform of mathematical education in Ukraine. Authors trace the impact of information technologies on the learning process, development, and updating of mathematics software and identify the reasons for this reform. Possible paths of transformation of the math education system are demonstrated, taking into account the harmonious combination of mathematical knowledge and specialized mathematics software; the level of development of mathematics software and its study; update of the curricula by introducing a course, “Computer Mathematics”; use of research approaches instead of computational ones; and formation of cross-disciplinary and extracurricular links in Mathematics.uk_UA
dc.description.abstractУ статті піднято питання необхідності реформування математичної освтіи на теренах України. Зазначено про вплив інформаційних технологій на навчальний процес, стрімкий розвиток і постійне оновлення програмного забезпечення у галузі математики, завдяки чому уточнено причини, які спонукають до реформування української математичної освіти. Зроблено висновок про можливі шляхи оновлення системи математичної освіти, які враховують гармонічне поєднання математичних знань та спеціалізованих математичних засобів; рівень розвитку професійно-орієнтованих середовищ у галузі математики і обов’язкове вивчення їх типових представників; оновлення навчальних планів і робочих програм у напрямку введення окремого курсу з вивчення «комп’ютерної математики», змістове наповнення якого буде включати теорію алгоритмів, математичну логіку, прикладну математику; використання у більшій мірі конструктивних і дослідницьких підходів замість обчислювальних; обов’язкове формування внутрішньопредметних, міжпредметних і надпредметних зав’язків у галузі природничо-математичних дисциплін.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmathematical educationuk_UA
dc.subjectreformation of math teacher preparationuk_UA
dc.subjectcomputer Mathematicsuk_UA
dc.subjectmathematics softwareuk_UA
dc.subjectspecial courses of Computer Mathematicsuk_UA
dc.subjectматематична освітаuk_UA
dc.subjectреформyвання підготовки вчителя математикиuk_UA
dc.subjectкомп`ютерна математикаuk_UA
dc.subjectпрограми комп`ютерної математикиuk_UA
dc.subjectспецкурс по вивченню комп`ютерної математикиuk_UA
dc.titleThe Necessity to Reform Mathematics Education in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeНеобхідність реформування математичної освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
journal-of-research-in-innovative-teaching-volume-8.pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.