Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1029
Title: Нова освітня парадигма та роль спеціальних шкіл у професійній підготовці підлітків з вадами психофізичного розвитку
Other Titles: Новая образовательная парадигма и роль специальных школ в профессиональной подготовке подростков с нарушениями психофизического развития
New Educational Paradigm and the Role Of Special Schools in the Training of Young People with Impaired Mental and Physical Development
Authors: Дегтяренко, Тетяна Миколаївна
Дегтяренко, Татьяна Николаевна
Dehtiarenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: модель трудової підготовки
професійно-трудова підготовка
розумово відсталі учні
спеціальні школи
навчальні заклади І-ІІ рівня акредитації
модель трудовой подготовки
профессионально-трудовая подготовка
умственно отсталые ученики
специальные школы
учебные заведения I-II уровня аккредитации
model of labor training
professional-labor training
mentally impaired pupils
special schools
educational institutions I-II levels of accreditation
Issue Date: 2015
Publisher: ДДПУ ім. Івана Франка
Citation: Дегтяренко, Т. М. Нова освітня парадигма та роль спеціальних шкіл у професійній підготовці підлітків з вадами психофізичного розвитку [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – Дрогобич, ДДПУ ім. Івана Франка. – 2015. – № 3 (122). – С. 27–31.
Abstract: В статті проведено аналіз проблем та перспектив професійно-трудового навчання дітей та підлітків з вадами психофізичного розвитку у сучасних економічних умовах. Висвітлено проблеми практики у дотриманні принципу наступності професійно-трудової підготовки молоді з вадами психофізичного розвитку за потреб ранку праці та роль спеціальних шкіл у забезпеченні його реалізації. Розкрито сутність пошуків сучасної моделі професійно-трудової підготовки дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах спеціального навчального закладу. Вказано, що у наступній публікації буде продовжено аналіз методологічної сутності сучасних освітянських реформ та визначено їх вплив на якість професійно-трудової підготовки учнів з вадами психофізичного розвитку.
В статье проведен анализ проблем и перспектив профессионально-трудового обучения детей и подростков с нарушениями психофизического развития в современных экономических условиях. Освещено проблемы практики в соблюдении принципа преемственности профессионально-трудовой подготовки молодежи с нарушениями психофизического развития соответственно потребностям рынка труда и роль специальных школ в обеспечении его реализации. Раскрыто сущность поисков современной модели профессионально-трудовой подготовки детей с нарушениями психофизического развития в условиях специального учебного заведения. Указано, что в следующей публикации будет продолжен анализ методологической сущности современных образовательных реформ и определено их влияние на качество профессионально-трудовой подготовки учеников с нарушениями психофизического развития.
The article analyzes the problems and prospects of professional-labor training of children and young people with impaired mental and physical development in the current economic conditions. The problems of practice in compliance with the principle of continuity of professional-labor training for young people with impaired mental and physical development according to the needs of the labor market and the role of special schools in providing its implementation. Author has revealed the essence of searches of modern model of professional-labor training of children with impaired mental and physical development in a special school. The author pointed out that in the next article will continue to review the methodological essence of modern educational reforms and their impact on the quality of professional-labor training pupils with impaired mental and physical development.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1029
ISSN: 2308-4634
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дегтяренко_Mir_2015_3_6.pdf258,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.