Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1030
Назва: Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку
Інші назви: Новая образовательная парадигма и роль массовых школ в профессионально-трудовой подготовке учащихся с нарушениями психофизического развития
New Educational Paradigm and the Role of Ordinary Schools in Professional-Labor Training of Pupils with Impaired Psychophysical Development
Автори: Дегтяренко, Тетяна Миколаївна
Дегтяренко, Татьяна Николаевна
Dehtiarenko, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: модель трудової підготовки
професійно-трудова підготовка
розумово відсталі учні
спеціальні школи
масові школи
інклюзивне навчання
модель трудовой подготовки
профессионально-трудовая подготовка
умственно отсталые ученики
специальные школы
массовые школы
инклюзивное обучение
model of labor training
professional-labor training
mentally impaired pupils
special schools
ordinary schools
inclusive education
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДДПУ ім. Івана Франка
Бібліографічний опис: Дегтяренко, Т. М. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка. – 2015. – 4 (123).– С. 11–15.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз проблем і перспектив професійно-трудового навчання дітей та підлітків з порушеннями психофізичного розвитку в сучасних економічних умовах. Зазначено, що в попередній публікації наведено результати аналізу методологічної сутності сучасних освітніх реформ і визначено роль спеціальних шкіл у професійно-трудовій підготовці підлітків з порушеннями психофізичного розвитку. Висвітлено проблеми професійно-трудової підготовки учнів з порушеннями психофізичного розвитку, пов'язані з впровадженням у практику ідей інклюзивного навчання цієї категорії дітей.
В статье проведен анализ проблем и перспектив профессионально-трудового обучения детей и подростков с нарушениями психофизического развития в современных экономических условиях. Указано, что в предыдущей публикации приведены результаты анализа методологической сущности современных образовательных реформ и определено роль специальных школ в профессионально-трудовой подготовке подростков с нарушениями психофизического развития. Освещено проблемы профессионально-трудовой подготовки учащихся с нарушениями психофизического развития, связанные с внедрением в практику идей инклюзивного обучения этой категории детей.
The article analyzes the problems and prospects of professional-labor training of children and young people with impaired mental and physical development in the current economic conditions. Pointed out that author’s previous publication presented the results of analysis of the methodological essence of modern educational reforms and the role of special schools in professional-labor training of young people with impaired mental and physical development. The author has shown the problems of professional-labor training of pupils with impaired mental and physical development, associated with the implementation into practice the ideas of inclusive education of children in this category.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1030
ISSN: 2308-4634
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дегтяренко_Mir_2015_4_4.pdf255,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.