Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1030
Title: Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку
Other Titles: Новая образовательная парадигма и роль массовых школ в профессионально-трудовой подготовке учащихся с нарушениями психофизического развития
New Educational Paradigm and the Role of Ordinary Schools in Professional-Labor Training of Pupils with Impaired Psychophysical Development
Authors: Дегтяренко, Тетяна Миколаївна
Дегтяренко, Татьяна Николаевна
Dehtiarenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: модель трудової підготовки
професійно-трудова підготовка
розумово відсталі учні
спеціальні школи
масові школи
інклюзивне навчання
модель трудовой подготовки
профессионально-трудовая подготовка
умственно отсталые ученики
специальные школы
массовые школы
инклюзивное обучение
model of labor training
professional-labor training
mentally impaired pupils
special schools
ordinary schools
inclusive education
Issue Date: 2015
Publisher: ДДПУ ім. Івана Франка
Citation: Дегтяренко, Т. М. Нова освітня парадигма та роль масових шкіл у професійно-трудовій підготовці учнів з вадами психофізичного розвитку [Текст] / Т. М. Дегтяренко // Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. – Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка. – 2015. – 4 (123).– С. 11–15.
Abstract: У статті проведено аналіз проблем і перспектив професійно-трудового навчання дітей та підлітків з порушеннями психофізичного розвитку в сучасних економічних умовах. Зазначено, що в попередній публікації наведено результати аналізу методологічної сутності сучасних освітніх реформ і визначено роль спеціальних шкіл у професійно-трудовій підготовці підлітків з порушеннями психофізичного розвитку. Висвітлено проблеми професійно-трудової підготовки учнів з порушеннями психофізичного розвитку, пов'язані з впровадженням у практику ідей інклюзивного навчання цієї категорії дітей.
В статье проведен анализ проблем и перспектив профессионально-трудового обучения детей и подростков с нарушениями психофизического развития в современных экономических условиях. Указано, что в предыдущей публикации приведены результаты анализа методологической сущности современных образовательных реформ и определено роль специальных школ в профессионально-трудовой подготовке подростков с нарушениями психофизического развития. Освещено проблемы профессионально-трудовой подготовки учащихся с нарушениями психофизического развития, связанные с внедрением в практику идей инклюзивного обучения этой категории детей.
The article analyzes the problems and prospects of professional-labor training of children and young people with impaired mental and physical development in the current economic conditions. Pointed out that author’s previous publication presented the results of analysis of the methodological essence of modern educational reforms and the role of special schools in professional-labor training of young people with impaired mental and physical development. The author has shown the problems of professional-labor training of pupils with impaired mental and physical development, associated with the implementation into practice the ideas of inclusive education of children in this category.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1030
ISSN: 2308-4634
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дегтяренко_Mir_2015_4_4.pdf255,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.