Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1031
Назва: On the Results of a Study of the Willingness and the Readiness to Use Dynamic Mathematics Software by Future Math Teachers
Інші назви: Результати дослідження бажання і готовності майбутніх вчителів математики використовувати програми динамічної математики
Автори: Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Семеніхіна, Олена Володимирівна
Drushliak, Maryna Hryhorivna
Друшляк, Марина Григорівна
Ключові слова: study of mathematics
McNemar’s test
computer applications in the study of mathematics
special course
dynamic mathematics software
вивчення математики
критерій Макнамара
застосування компютера при вивченні математики
спецкурс
програма динамічної математики
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Semenikhina, O. On the Results of a Study of the Willingness and the Readiness to Use Dynamic Mathematics Software by Future Math Teachers / O. Semenikhina, M. Drushliak // 11th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmonization, and Knowledge Transfer (ICTERI 2015). – Lviv, 2015. – P. 21–34.
Короткий огляд (реферат): The article presents the results of pedagogical research on the willingness and the psychological readiness to use dynamic mathematics software by future math teachers. We used nonparametric method for dependent samples – the McNemar’s test. The hypothesis, that the study of Special course on the use of dynamic mathematics software for future teachers has a positive impact on the willingness and the psychological readiness to use such software in their own professional activities, is confirmed at the significance level of 0.05. Additionally, the results of the experiment on the willingness and the readiness to support the teaching of some subjects (algebra, planimetry, solid geometry and analysis) with dynamic mathematics software and the willingness and the readiness to use some dynamic mathematics software (Gran (Gran1, Gran2d, Gran3d), GeoGebra, Сabri, MathKit, DG, GS) by Ukrainian math teachers is given.
У статті представлені результати педагогічного дослідження щодо бажання та психологічної готовності майбутніх учителів математики до використання програм динамічної математики. Ми використовували непараметрический метод для залежних вибірок – тест Макнамара. Гіпотеза, що вивчення спецкурсу по використанню динамічних математичних програм у майбутніх вчителів позитивно впливає на бажання і психологічна готовність використовувати таке програмне забезпечення у своїй професійній діяльності, підтверджується на рівні значущості 0,05. Крім того, описано результати експерименту по бажанню та готовності підтримати викладання деяких предметів (алгебра, планіметрія, стереометрія і аналіз) програмами динамічної математики, а також бажання і готовність використовувати деякі програми динамічної математики (Gran (Gran1, Gran2d, Gran3d), GeoGebra, Сabri, MathKit, DG, GS) українськими вчителями математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1031
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.