Формування громадської активності дітей з порушеннями зору у позаурочній діяльності

Анотація
Об’єктом дослідження є – громадська активність дітей з порушеннями зору. Предмет дослідження – формування громадської активності у дітей з порушеннями зору старшого шкільного віку у позаурочній діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впровадження методики формування громадської активності дітей з порушеннями зору старшого шкільного віку у позаурочній діяльності. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти формування громадської активності дітей з порушеннями зору у спеціальному закладі освіти, особливості і напрями формування громадської активності дітей з порушеннями зору. У другому розділі досліджено організацію процесу формування громадської активності дітей з порушеннями зору в ході навчально-виховного процесу, розкрито педагогічне забезпечення процесу формування громадської активності дітей з порушеннями зору. У третьому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності процесу формування громадської активності дітей з порушеннями зору у позаурочній діяльності та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.
The object of research is the social activity of children with visual impairments. The subject of research – the formation of social activity in children with visual impairments of senior school age in extracurricular activities. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the method of forming social activity of children with visual impairments of senior school age in extracurricular activities. Master’s thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. In the introduction the relevance of the research is substantiated, the purpose is defined and research objectives. The first section reveals the theoretical aspects of the formation of social activity of children with visual impairments in a special educational institution, features and directions of the formation of social activity of children with visual impairments. The second section examines the organization of the process of formation of social activity of children with visual impairments during the educational process, reveals the pedagogical support of the process of formation of social activity of children with visual impairments. In the third section, an experimental test of the effectiveness of the process of forming social activity of children with visual impairments is carried out in extracurricular activities and analyzed the effectiveness of the formative experiment. The conclusions summarize the main results of the study.
Опис
Ключові слова
громадська активність, діти з порушеннями зору, патріотизм, позаурочна діяльність, спеціальний заклад освіти, public activity, children with visual impairments, patriotism, extracurricular activities, special educational institution
Бібліографічний опис
Горда, Ю. О. Формування громадської активності дітей з порушеннями зору у позаурочній діяльності [Текст] : магістер. робота / Ю. О. Горда ; науковий керівник С. В. Кульбіда. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 105 с.