Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1093
Назва: Особливості стратегії підвищення якості туристичних послуг
Інші назви: Features of the Strategy to Improve the Quality Tourist Services
Автори: Самодай, Валентина Петрівна
Samodai, Valentyna Petrivna
Жбанова, Юлія Володимирівна
Zhbanova, Yuliia Volodymyrivna
Ключові слова: туристична послуга
якість
туристичне підприємство
стратегія
туристичний продукт
туризм
tourist service quality
tourist enterprise
strategy
tourism product
tourism
Дата публікації: 2016
Видавництво: Львівський інститут економіки і туризму
Бібліографічний опис: Самодай, В. П. Особливості стратегії підвищення якості туристичних послуг [Текст] / В. П. Самодай, Ю. В. Жбанова // Вісник Львівського інституту економіки і туризму. Серія: Економічні науки : збірник наукових статей / МОН України, Львівський інститут економіки і туризму ; [редкол.: І. О. Бочан та ін.]. – Львів : ЛІЕТ, 2016. – № 11. – С. 47–53.
Короткий огляд (реферат): Активізується питання побудови стратегічної перспективи розвитку туристичних підприємств на основі підвищення якості надання туристичних послуг. Уточнюється сутність понять туристична послуга, якість та формування стратегії розвитку.
Intensified issues of building the strategic prospects of tourism enterprises by improving the quality of tourist services. It clarifies the essence of the concepts of tourist services, the quality and the formation of the development strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1093
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samodai_Osoblyvosti stratehii.pdf3,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.