Методичні особливості навчання програмуванню учнів 8 класу

Анотація
У кваліфікаційній роботі було досліджено методичні особливості навчання програмуванню, завдяки яким вчителям вдається доступно для учнів викладати дану тему. Проаналізувавши існуючі методи навчання програмуванню, ми прийшли до того, що головним фактором ефективності засвоювання учнями знань з програмування є регулярна практика учнів безпосередньо в середовищі програмування. Також, в процесі порівняння мов програмування Pascal та Python ми дійшли до висновку, що доцільно використовувати Python в процесі навчання програмуванню.
In the qualification work the methodical features of teaching programming were investigated, thanks to which teachers manage to teach this topic in an accessible way for students. After analyzing the existing methods of teaching programming, we came to the conclusion that the main factor in the effectiveness of students' acquisition of programming knowledge is the regular practice of students directly in the programming environment. Also, in the process of comparing the programming languages Pascal and Python, we came to the conclusion that it is advisable to use Python in the process of learning programming.
Опис
Ключові слова
програмування, Python, методика, алгоритмізація, навчання, programming, technique, algorithmization, training
Бібліографічний опис
Нищета, М. П. Методичні особливості навчання програмуванню учнів 8 класу [Текст] : бакалавр. робота / М. П. Нищета ; науковий керівник Н. В. Дегтярьова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 42 с.