Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1140
Назва: Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання
Інші назви: The Student’s Sensuous Intuition Development in the Process of Studying
Автори: Бедлінський, Олексій Іванович
Bedlinskyi, Oleksii Ivanovych
Бедлінський, Володимир Олексійович
Bedlinskyi, Volodymyr Oleksiiovych
Ключові слова: інтелектуальна інтуїція
мислення лікаря
творче мислення
чуттєва інтуїція
candidate of psychological sciences
thinking of the doctor
creative thinking
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання [Текст] / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський // Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – К : Фенікс, 2016. – Т. ХІІ, Вип. 22. – С. 31–39.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто інтелектуальний та чуттєвий рівні інтуїції, влив різних рівнів на якість розв’язання творчих задач студентами перших та п’ятих курсів медичного університету. Чуттєва інтуїція розглядається як щонайпотужніший засіб медичної діагностики. Виявлено відсутність істотних змін відношення формальних і образних відповідей (за результатами розв’язання контрольної задачі) у студентів перших і п‟ятих курсів з правильністю розв’язання інших медичних задач та задач на логіку. Відсутність змін відношень свідчить про те, що накопичення теоретичних знань без необхідного сходження від абстрактного до конкретного у процесі практичної діяльності лікаря мало впливає на розвиток інтуїції. У процесі постановки різних діагнозів мисленнєві потоки можуть проходити на різних структурних рівнях організації інтелекту; для кожного з них може бути своя система оцінювання правильності встановлених зв’язків, відношень та узагальнень, але потім потрібно привести все до єдиного знаменника (за словом повинен з’явитися усвідомлений образ, а за образом слово). Без стратегічної організації мисленнєві потоки можуть бути спонтанними, найчастіше спостерігається різке падіння на рівень недиференційованих образів інтуїції й поступове підняття, яке нерідко так і не досягає верхніх рівнів логічного. Стратегічна організація мисленнєвих потоків дає можливість виходу на необхідний для розв’язання задачі інтелектуальний рівень.
The article deals with the intellectual and sensuous levels of intuition, the impact of different levels on the quality of resolution of creative tasks by the first and fifth year students of medical university. The sensuous intuition is regarded as the most powerful mean of medical diagnostics. The absence of essential changes of attitude of formal and figurative answers (according to the results of control task resolution) of the first and fifth year students with the correctness of resolution of other medical issues and logic capability tasks was revealed. The absence of attitudes changes certifies that accumulation of theoretical knowledge without the necessary ascent from abstract to particular in the process of practical activity of a doctor influences little the development of intuition. In the process of establishing different diagnoses the thought streams can pass on different structural levels of intellectual organization, each of them may have own system of evaluation of the correctness of established connections, relations and generalizations, but then it is necessary to bring everything to a common standard (after the word there should appear conscious image and after the image – a word).Without the strategic organization, thought streams may be spontaneous, it is often observed a steep downfall to the level of non-differentiated images of intuition and incremental upraise, which often does not reach the upper levels of logical. Strategic organization of thought streams provides opportunity to enter the necessary intellectual level for task resolution. Intellectual intuition, sensuous intuition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1140
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВИТОК ЧУТТЄВОЇ ІНТУЇЦІЇ СТУДЕНТА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ.pdf422,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.