Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСеменог, Олена Миколаївнаuk_UA
dc.contributor.advisorSemenoh, Olena Mykolaivnauk_UA
dc.contributor.authorВоронова, Анастасія Андріївна-
dc.contributor.authorVoronova, Anastasiia Andriivna-
dc.date.accessioned2021-12-15T14:18:29Z-
dc.date.available2021-12-15T14:18:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВоронова, А. А. Аналіз робочої програми з української мови (рівень стандарту) в контексті формування інфомедійних умінь учнів 10 класів на уроках української мови [Текст] / А. А. Воронова ; наук. керівник О. М. Семеног // Актуальні питання філології та методології : збірник статей студентів / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [гол.ред.: В. В. Герман]. – Суми : Фабрика друку, 2021. – С. 22–26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11628-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано робочу програму з української мови в контексті формування інфомедійних умінь учнів 10 класів на уроках української мови, детально розглянуто усі розділи на наявність видів роботи, що формують інфомедійні уміння в учнів, виявлено значущість критичного мислення, візуалізації, соціальної толерантності та медіатексту, що формують інфомедійну грамотність учнів 10 класів.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the work program on the Ukrainian language in the context of forming infomedia skills of 10th grade students in Ukrainian language lessons, examines in detail all sections on the availability of types of work that form infomedia skills in students, reveals the importance of critical thinking, visualization, social tolerance and media text. form infomedia literacy of 10th grade students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectінфомедійна грамотністьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectінфомедійні умінняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна толерантністьuk_UA
dc.subjectмедіатекстuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmedia literacyuk_UA
dc.subjectinfomedia literacyuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectinfomedia skillsuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectvisualizationuk_UA
dc.subjectsocial toleranceuk_UA
dc.subjectmedia textuk_UA
dc.subjectwork programuk_UA
dc.titleАналіз робочої програми з української мови (рівень стандарту) в контексті формування інфомедійних умінь учнів 10 класів на уроках української мовиuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the Work Program on the Ukrainian Language (Standard Level) in the Context of Formation of Infommedia Skills of 10th Grade Students in Ukrainian Lessonsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання філології та методології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronova analiz.pdf586,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.