Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1174
Назва: Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі XXI століття
Інші назви: The Language Personality of Teacher in Social-Cultural Conditions in XXI Century
Автори: Семеног, Олена Миколаївна
Semenoh, Olena Mykolaivna
Ключові слова: мовна особистість
учитель
профільна українськомовна підготовка
соціолінгвістичний чинник
лінгвокультурознавча компетенція
linguistic identity
teacher
profiled Ukrainian-language training
sociolinguistic factor
culturological linguistic competence
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Семеног, О. Мовна особистість учителя в соціокультурній парадигмі ХХІ століття [Текст] / О. Семеног // Професійна освіта: педагогіка і психологія : польсько-український щорічник / за. ред.: Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. – Ченстохова ; Київ, 2007. – Вип. ІХ.– С. 323–332.
Короткий огляд (реферат): У статті з'ясовуються соціолінгвістичні чинники впливу на формування мовної особистості майбутнього вчителя-словесника, окреслюються шляхи підготовки вчителя як культуромовної особистості з урахуванням провідних тенденцій зарубіжної школи.
The article is devoted to the problem of the formation the language personality of teacher. The author tries to analyze social and linguistic factors of the problem, focuses on the ways of professional training of future Ukrainian language teacher on the basis of modern tendencies of foreign science educational establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1174
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Олени_Семеног_учител__22.01.07.pdf405,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.