Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» засобом гри

Анотація
В магістерській роботі розглядається актуальна проблема активізації пізнавальної діяльності молодших школярів засобом ігор. Теоретичний аналіз з проблеми дослідження довів, що чим більше педагоги використовують дидактичні ігри, тим вищий рівень пізнавальної діяльності під час навчання молодших школярів на уроках «Я досліджую світ». На основі з’ясування сутності ключових понять та врахування особливостей дітей молодшого шкільного віку було визначено та надано характеристику наступним рівням активізації пізнавальної діяльності: відтворювальний, інтерпретуючий, творчий. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено вплив дидактичних ігор на пізнавальну діяльність молодших школярів.
In the master's work the actual problem of activization of cognitive activity of junior schoolchildren by means of games is considered. Theoretical analysis of the research problem showed that the more teachers use didactic games, the higher the level of cognitive activity in the training of younger students in the lessons "I explore the world". Based on the elucidation of the essence of key concepts and taking into account the characteristics of children of primary school age, the following levels of activation of cognitive activity were identified and characterized: reproductive, interpretive, creative. The influence of didactic games on the cognitive activity of junior schoolchildren is theoretically substantiated and experimentally tested.
Опис
Ключові слова
активізація, пізнавальна діяльність, молодші школярі, активізація пізнавальної діяльності, дидактична гра, activation, cognitive activity, junior schoolchildren, activation of cognitive activity, didactic game
Бібліографічний опис
Василенко, А. В. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» засобом гри [Текст] : магістер. робота / А. В. Василенко ; науковий керівник А. П. Колишкіна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 86 с.