Формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю в умовах спеціального закладу освіти

Анотація
Об’єктом дослідження є процес формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – педагогічні умови формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом початкових класів в умовах спеціального закладу освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови і методику формування ціннісного ставлення до рідного краю учнів зі зниженим слухом початкових класів в режимі спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти формування ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи до системи екологічної освіти і виховання дітей зі зниженим слухом. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування ціннісного ставлення до рідного краю у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, визначено рівні сформованості ціннісного ставлення до рідного краю в учнів зі зниженим слухом початкових класів. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності педагогічних умов формування ціннісного ставлення до рідного краю у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, висвітлено методику формування зазначеного ставлення в умовах спеціального закладу освіти, яка передбачала здійснення гурткової роботи за розробленим програмно-методичним комплексом «Екосвіт», що включав програму та методичні рекомендації з організації роботи екологічного гуртка та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.
The object of research is the process of forming a value relation to the native land in discount students. Subject of research – рedagogical conditions for the formation of value relation to the native land in students with a reduced earning of elementary classes in a special educational institution. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally check the pedagogical conditions and methodology for the formation of value treatment to the native land of students with a decreased ear link of elementary classes in a special educational institution. Master’s work consists of entry, three sections, conclusions and list of sources used. In the introduction, the relevance of the study is substantiated, the purpose and objectives of the study are determined. In the first section, the theoretical aspects of the formation of value relation to the native land in discounts with reduced hearing are illuminated, the main concepts are defined, modern approaches to the system of ecological education and education of children with reduced hearing are revealed. In the second section, the organization of the process of forming a value relation to the native land in children of junior school age with a reduced hearing is determined, the levels of value relation to the native land in students with reduced earlings are determined. The third section substantiates the experimental study of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of value relation to the native land in children of junior school age with a reduced hearing, the methodology of forming a specified attitude in a special education institution, which provided for the implementation of circles on the developed program-methodical complex «Ekoworld», what included the program and methodical recommendations for organizing the work of an ecological circle and analyzed the effectiveness of the molding part of the experiment. The conclusions are summarized the main results of the master’s study.
Опис
Ключові слова
ціннісне ставлення, учні зі зниженим слухом, рідний край, спеціальний заклад освіти, value attitude, discounted students, native land, special education institution
Бібліографічний опис
Кравченко, А. О. Формування у молодших школярів зі зниженим слухом ціннісного ставлення до рідного краю в умовах спеціального закладу освіти [Текст] : магістер. робота / А. О. Кравченко ; науковий керівник С. В. Кульбіда. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 113 с.