Формування у старшокласників зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх в умовах спеціального закладу освіти

Анотація
Об’єктом дослідження є процес формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – особливості формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом старшого шкільного віку в процесі трудового навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність впровадження програми з формування у старшокласників зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх в умовах спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти процесу формування в учнів зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх, дано визначення основних понять, проаналізовано особливості формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів означеної нозології. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом в процесі трудового навчання, розкрито напрями зазначеного процесу, які передбачають здійснення контролю, корекції професійних планів; формування основ для соціально-професійної адаптації, формування професійних інтересів. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності використання засобів трудового навчання в процесі формування спрямованості на майбутній професійний успіх в учнів зі зниженим слухом, висвітлено зміст програми з формування зазначеної спрямованості в учнів зі зниженим слухом старших класів в умовах спеціального закладу освіти, який передбачає запровадження індивідуального підходу, що стає можливим через доступний для них зміст навчання, через особливий його темп і організацію, використання специфічних прийомів і способів корекційно-педагогічної роботи, які дозволяють сформувати позитивне відношення до майбутньої професії з урахуванням сучасних умов праці учнів означеної нозології. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.
The object of research is the process of forming a focus on future professional success in discounted students. Subject of research – features of the formation of orientation for future professional success in students with a reduced hearing of senior school age in the process of labor education. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally check the effectiveness of the implementation of the program for the formation of high school students with a reduced audience for future professional success in a special educational institution. Master’s work consists of entry, three sections, conclusions and list of sources used. In the introduction, the relevance of the study is substantiated, the purpose and objectives of the study are determined. In the first section, the theoretical aspects of the process of formation in students with a reduced orientation in future success are highlighted, the main concepts are analyzed, the peculiarities of the direction of future professional success in students of the identified nosology are analyzed. In the second section, the organization of the formation of orientation for future professional success in discounted hearing students in the process of labor education, the directions of the specified process, which involve the control, correction of professional plans are revealed; Formation of basics for socio-professional adaptation, formation of professional interests. The third section substantiates an experimental study of the effectiveness of the use of labor training tools in the process of forming a focus on future professional success in discounted students, the content of the program on the formation of a specified orientation in students with a decreased audience of senior classes in a special educational institution, which provides for the introduction of an individual approach That becomes possible due to the content of training, due to the special tempo and organization, the use of specific techniques and methods of correctional and pedagogical work, which allow to form a positive attitude to the future profession, taking into account the current working conditions of the students of the identified nosology. The conclusions are summarized the main results of the master’s study.
Опис
Ключові слова
формування, професійний успіх, спрямованість, учні зі зниженим слухом, старшокласники, спеціальний заклад освіти, formation, professional success, orientation, students with reduced hearing, senior pupils, special education institution
Бібліографічний опис
Радчук, Д. Ю. Формування у старшокласників зі зниженим слухом спрямованості на майбутній професійний успіх в умовах спеціального закладу освіти [Текст] : магістер. робота / Д. Ю. Радчук ; науковий керівник С. В. Кульбіда. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 111 с.