Інноваційні підходи вивчення образних мовних засобів на уроках української мови в основній школі

Анотація
У кваліфікаційні роботі здійснено теоретико-практичне узагальнення інноваційних підходів до вивчення мовних образних засобів на уроках української мови в основній школі. Представлено детальну класифікацію інноваційних педагогічних технологій та визначено їх місце у контексті освітнього процесу. Наведено способи ефективного використання текстів пісень сучасних музичних гуртів у навчальному процесі, під час уроків української мови. Надано методичні рекомендації для учителів мовно-літературної галузі. Вчителеві-словеснику запропоновані власні методи роботи, зразки завдань та вправ, конспектів уроків.
In the qualification work the theoretical and practical generalization of innovative approaches to the study of language means in the lessons of the Ukrainian language in primary school is carried out. A detailed classification of innovative pedagogical technologies is presented and their place in the context of the educational process is determined. Ways of effective use of lyrics of modern music groups in the educational process, during Ukrainian language lessons are given. Methodical recommendations for teachers of language and literature are given. The teacher-vocabulary is offered his own methods of work, samples of tasks and exercises, lesson outlines.
Опис
Ключові слова
інновація, інноваційні підходи, метод, сучасний урок, мовний образ, пісня, innovation, innovative approaches, method, modern lesson, language image, song
Бібліографічний опис
Білик, К. В. Інноваційні підходи вивчення образних мовних засобів на уроках української мови в основній школі [Текст] : магістер. робота / К. В. Білик ; науковий керівник Н. В. Громова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 83 с.