Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1213
Назва: Case management (zarządzanie przypadkiem) jako społeczno-inwestycyjny element systemu usług społecznych
Інші назви: КЕЙС-менеджмент (ведення випадку) як соціально-інвестиційний елемент системи соціальних послуг
Автори: Міровська, М.
Mirovska, M.
Ключові слова: usługi społeczne
usługi aktywnej integracji
case management
reintegracja społeczna
reintegracja zawodowa
ubóstwo
marginalizacja
wykluczenie społeczne
соціальні послуги
послуги активної інтеграції
ведення випадку
соціальна реінтеграція
професійна реінтеграція
бідність
маргіналізація
соціальне виключення
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Mirowska, M. Case management (zarządzanie przypadkiem) jako społeczno-inwestycyjny element systemu usług społecznych [Текст] / M. Mirowska // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 5 (59). – С. 442–448.
Короткий огляд (реферат): Artykuł jest poświęcony refleksjom teoretycznym dotyczącym analizy metody case management jako elementu w systemie usług społecznych. W oparciu o literaturę przedmiotu i dokumenty strategiczne Unii Europejskiej i Polski podjęta została próba wyodrębnienia kierunków zmian jakie mają następować w wymiarze jakości życia obywateli państw członkowskich UE. Szczególna koncentracja położona została na usługi aktywnej integracji, których celem jest reintegracja społeczna, reintegracja zawodowa oraz zapobieganie procesom ubóstwa, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Metodą sprzyjającą osiąganie wymienianych celów może być case management w wymiarze jednostkowym i instytucjonalnym. Zarządzanie przypadkiem to usługa świadczona w sposób zindywidualizowany. Tym sposobem jest dostosowany do potrzeb i możliwości beneficjenta przy pełnym jego zaangażowaniu. To zintegrowany system usług skumulowany w sieci zarządzany przez jednego case managera. Integrowanie różnych usług i zarządzanie nimi przez case managera pozwala na skuteczniejszą społeczną i inwestycyjną odpowiedź na różnorodne i długotrwałe potrzeby użytkowników.
У статті розглядаються теоретичні засади методу ведення випадку у якості елемента системи соціальних послуг. На підставі аналізу нормативних і стратегічних документах Європейського Союзу та республіки Польщі була зроблена спроба розкрити напрямок тих змін, які мають мати місце у вимірі якості життя громадян держав-членів ЄС. Особливу увагу було приділено послузі активної інтеграції, метою якої є соціальна та професійна реінтеграція а також запобігання бідності, маргіналізації і соціального виключення. Метод «кейс-менеджменту» з його індивідуальним та інституційним вимірами може бути використаним для більш сприятливого освоєння та досягнення цілей. Метод «кейс-менеджменту» є послугою, що надається в індивідуальному порядку. Таким чином, він адаптований до потреб і можливостей одержувача за безпосереднього його участю. Це інтегрована система послуг клієнту в мережі під управлінням менеджера випадку. Інтеграція різних послуг і управління ними менеджером випадку дозволяє більш ефективно зреалізувати соціальну і інвестиційну підтримку різноманітних і довгострокових потреб користувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/1213
Розташовується у зібраннях:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KEIS-menedzhment (vedennia vypadku).pdf543,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.